Lägg till Pz så har vi rörlig gladhockey från förr.
CCCP
Lägg till Pz så har vi rörlig gladhockey från förr.
Rättvist om inte annat.
Ja, det var en jobbig andra. För Luleå
Men givetvis ska Nord gå in och plocka bort Max mål efter videogranskning. Som vanligt går videobedömningarna mot oss.
Samtidigt kan han inte direkt lastas för något av målen. De tre första är alla resultat av bra spel som leder till bra avslut i öppna lägen. Men visst, en målvakt med marginaler med sig får de skotten på sig istället.
Numera benämns det supercentrifugen som Kronwall döpte det till efter .
Inte bara han, Vejdemo och Lindholm hade ganska tafatta ingripanden de också vid målet. Sjukt onödigt men tack och lov gjorde det varken till eller från på resultatet förutom att Mantas nolla blev spräckt.
Precis enligt Gösens tidigare spådom.
Är inte det rent ut sagt jävligt onödigt att gå in och granska vilket av skotten som blev mål? Oavsett så var det ju mål, det var det ju aldrig nåt snack om, men exakt vem som skall få målet kan väl utredas av någon annan, eller efter matchen, istället för att domarna ska hålla på att hacka sönder matcherna med videogranskningar till höger och vänster? Måste vi ha millimeterrättvisa, eller kan det vara lite mer känsla i bedömningarna? Hur kunde man ens döma en match som domare för 25 år sen? Jag tycker det börjar bli lite för petnoga med besluten.
Här verkar det som han satte p för intervjuarens försök att dysterprata om Björn. Bra! (som forumets store donator brukar säga)
Andra P-kandidater: Patrik Norre (med sina uppåkningar och framspelningar), Peter Cehlarik (framgångsrik puckbärare när han vill).Han tycker att laget klarade sig bra trots att Björn Hellkvist saknades i båset.
– Jag tror inte det är något man tänker på just nu. Vi försöker att inte tänka så mycket på det, utan tänka på det vi har pratat om inför matchen, säger Zackrisson i TV4 https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... -mot-lulea
Förmodligen kan man det men det viktiga att få rätt där och då var vilken tid målet kom så det blir rätt sekunder kvar i slutet av perioden. Sekunderna kan bli avgörande.Ställbergarn skrev: ↑fre 27 okt 2023, 09:14Är inte det rent ut sagt jävligt onödigt att gå in och granska vilket av skotten som blev mål? Oavsett så var det ju mål, det var det ju aldrig nåt snack om, men exakt vem som skall få målet kan väl utredas av någon annan, eller efter matchen, istället för att domarna ska hålla på att hacka sönder matcherna med videogranskningar till höger och vänster? Måste vi ha millimeterrättvisa, eller kan det vara lite mer känsla i bedömningarna? Hur kunde man ens döma en match som domare för 25 år sen? Jag tycker det börjar bli lite för petnoga med besluten.
Ursprungligt inlägg:
Ny version:Gösen skrev: ↑tor 26 okt 2023, 15:30 Hittade en theme-song till honom och Stjärnan att spela upp för sina fruar som inte alls verkar ha någon förståelse varför man nödvändigtvis måste dricka öl en torsdag kväll enbart för att Leksand spelar.
https://m.youtube.com/watch?v=a0MyuWrWg ... IGJlZXI%3D
Vad gjorde jag igår före match när jag var tvättstugeledig? Åkte till Farsta och köpte de här till frun https://lager157.com/sv-se/article/cosy ... attr1_id=5Stjärnans fru som inte alls verkar ha någon förståelse varför man nödvändigtvis måste titta en torsdag kväll enbart för att Leksand spelar.
Vet inte riktigt vad jag sagt. Men det låter rimligt
Jo. Jag har ju länge gått och kollat på en ölkyl att ställa brevid TV-soffan.
Själv har jag önskat mig en sådan här i fyra års tid tid, men frugan bara skrattar. Svårare att ha den bredvid teven dock.