Donationer för att hålla forumet vid liv

Allmän information och nyheter om forumet
Användarens profilbild
Mats_ume
Gammal räv
Inlägg: 986
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 21:19

Donationer för att hålla forumet vid liv

Inlägg av Mats_ume »

Hej alla!

Nu när forumet är i full drift kan det vara på plats att donera till den person som gjort detta forum tekniskt möjligt på väldigt kort tid! Vi missade inte en enda match tack vare Per Bjäleviks (Pastis) handgripliga insats under söndagen och fram till igår onsdag.

Pastis driver, som tidigare nämnt, en väderstation som han finansierar med donationer: https://pastis.tauzero.se/vaderstation/
På den sidan finns information hur ni donerar. För att separera donationerna från väderstationsdonationerna, märk donationerna med "Forum" samt antingen:
  • ert användarnamn: "forum Gäddan"
  • ert riktiga namn: "forum Jöns Persson"
  • om ni vill vara anonym: "forum anonym"
Donationerna kommer redovisas i en stängd tråd här i "Information" på forumet.
Tack ännu en gång.
Mats
Användarens profilbild
Gösen
Inlägg: 1846
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43

Re: Donationer för att hålla forumet vid liv

Inlägg av Gösen »

Gäddan?

Det ska vi ordna.

Inväntar bara ett godkännande av källskydd och tystnadsplikt under sekretesslagen paragraf #4 gällande väderstationsägare och forum-medlem i beroendeställning gentemot utlämnande av känslig information till tredje part. Sen kör vi!
Fiskar skulle leva längre om de lärde sig att hålla munnen stängd.
Användarens profilbild
Mats_ume
Gammal räv
Inlägg: 986
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 21:19

Re: Donationer för att hålla forumet vid liv

Inlägg av Mats_ume »

Gösen skrev: tor 21 sep 2023, 16:58 Gäddan?

Det ska vi ordna.

Inväntar bara ett godkännande av källskydd och tystnadsplikt under sekretesslagen paragraf #4 gällande väderstationsägare och forum-medlem i beroendeställning gentemot utlämnande av känslig information till tredje part. Sen kör vi!
Skicka kontanter i kuvert?
Ludde
Inlägg: 497
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:39

Re: Donationer för att hålla forumet vid liv

Inlägg av Ludde »

Svischade en slant men har som sagt ingen aning om vad det här kostar i tid och pengar egentligen så ni får väl hojta om det skulle behövas ytterligare bidrag.

Annars kan jag väl tänka mig att lägga minst årsavgiften som skulle gått till Superstars på forumet istället varje år.
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
Användarens profilbild
Klas
Inlägg: 1132
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:31
Ort: Gusselhyttan

Re: Donationer för att hålla forumet vid liv

Inlägg av Klas »

Ludde skrev: tor 21 sep 2023, 17:50i
Svischade en slant men har som sagt ingen aning om vad det här kostar i tid och pengar egentligen så ni får väl hojta om det skulle behövas ytterligare bidrag.

Annars kan jag väl tänka mig att lägga minst årsavgiften som skulle gått till Superstars på forumet istället varje år.
'Även jag har nu S wishat en slant. Men som Ludde, har jag ingen aning om vad som är lämpligt…
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.

10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Användarens profilbild
Pastis
Webbplatsadministratör
Inlägg: 321
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 18:22
Ort: Grövelsjön

Re: Donationer för att hålla forumet vid liv

Inlägg av Pastis »

Klas skrev: fre 22 sep 2023, 11:11
Ludde skrev: tor 21 sep 2023, 17:50i
Svischade en slant men har som sagt ingen aning om vad det här kostar i tid och pengar egentligen så ni får väl hojta om det skulle behövas ytterligare bidrag.

Annars kan jag väl tänka mig att lägga minst årsavgiften som skulle gått till Superstars på forumet istället varje år.
'Även jag har nu S wishat en slant. Men som Ludde, har jag ingen aning om vad som är lämpligt…
LIF:are verkar vara ett väldigt frikostigt släkte! :mrgreen: Det som redan kommit in räcker väl för uppsättningen och ett års drift! 👍
Användarens profilbild
Mats_ume
Gammal räv
Inlägg: 986
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 21:19

Re: Donationer för att hålla forumet vid liv

Inlägg av Mats_ume »

Pastis skrev: fre 22 sep 2023, 11:18
Klas skrev: fre 22 sep 2023, 11:11
Ludde skrev: tor 21 sep 2023, 17:50i
Svischade en slant men har som sagt ingen aning om vad det här kostar i tid och pengar egentligen så ni får väl hojta om det skulle behövas ytterligare bidrag.

Annars kan jag väl tänka mig att lägga minst årsavgiften som skulle gått till Superstars på forumet istället varje år.
'Även jag har nu S wishat en slant. Men som Ludde, har jag ingen aning om vad som är lämpligt…
LIF:are verkar vara ett väldigt frikostigt släkte! :mrgreen: Det som redan kommit in räcker väl för uppsättningen och ett års drift! 👍
Känns skönt att höra det!
Ludde
Inlägg: 497
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:39

Re: Donationer för att hålla forumet vid liv

Inlägg av Ludde »

Hur ligger det till nu, brukar vid den här tidpunkten betala 365 kronor till superstars så ny säsong även på färjan?
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
Användarens profilbild
Pastis
Webbplatsadministratör
Inlägg: 321
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 18:22
Ort: Grövelsjön

Re: Donationer för att hålla forumet vid liv

Inlägg av Pastis »

Ludde skrev: sön 05 maj 2024, 15:19 Hur ligger det till nu, brukar vid den här tidpunkten betala 365 kronor till superstars så ny säsong även på färjan?
Behövs inget i år, fick in så det räcker ett tag!