Övrig sport

Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

"Gröta framför mål" undrar om det är Mats Wennerholm som skrivit nedanstående (och mycket mer därtill i artikeln):
So! Legitimate question: Are we sure the best team we saw open the season in Tokyo was the Dodgers?

After the Cubs swept a two-game series against the Dodgers at Wrigley Field this week, including a wild 11-10 comeback victory on Tuesday, one does have to wonder: Are the Cubs the best team in the National League (or even in MLB) right now?
https://www.mlb.com/news/reasons-cubs-l ... -lock-2025
Nej, det är en kille som heter Will Leitch.
Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Inlägg av Sniper »

Gösen skrev: tor 24 apr 2025, 19:23 Gul med fjun blickar framåt. Stärkt av att överlevt påsken undrar han vilken golf som gäller i helgen.

Jo. Tjejerna gör årets första major
The Chevron Championship
Samtliga fem svenskor (som startat) ligger bra med. Så även gullifjuns bingokompis Charley Hull.
Viaplay.se

Bild
(...) om jag ska vara ärlig tycker jag att vi alla borde gå tillbaka till ett gammalt sätt att vara, att alla sociala medier går tillbaka till en Nokiatelefon och att vi lever livet mer i nuet. Jag garanterar att hela världen skulle bli en lyckligare och friskare plats.”, skrev Hull i sin IG-story.
https://www.svenskgolf.se/tournytt/char ... are-plats/
Användarens profilbild
Wittgenstein

Inlägg av Wittgenstein »

Sniper skrev: Igår, 18:13
(...) om jag ska vara ärlig tycker jag att vi alla borde gå tillbaka till ett gammalt sätt att vara, att alla sociala medier går tillbaka till en Nokiatelefon och att vi lever livet mer i nuet. Jag garanterar att hela världen skulle bli en lyckligare och friskare plats.”, skrev Hull i sin IG-story.
https://www.svenskgolf.se/tournytt/char ... are-plats/
Jag vet inte vem denna Hull är (släkt med Brett?) men det ligger nog ofantligt mycket i det!
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

Wittgenstein skrev: Igår, 18:18

Jag vet inte vem denna Hull är (släkt med Brett?) men det ligger nog ofantligt mycket i det!
Vem försöker du lura.
Du vet mycket väl vem hon är.

Bild

Bikini! Snart i en starshop nära dig.

Även en Mankin planeras komma in till försäljning så snart Leksands kommun beviljat borgen.
Förbeställ redan nu!
Finns i storlekarna XXL samt XXXL.

Bild

För kulturella bromsspår i en medial tid!
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Inlägg av Sniper »

Hoppas forumfrun passerar bakom ryggen när han scrollar ner till inlägget. Skulle vilja höra bortförklaringarna. Allt hon ser är en lättklädd blondin i utmanande pose och ett gräsligt mansplagg - och samtidigt sitter slusken och stammar något obegripligt om "färjan" och "gösen".
Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Inlägg av Sniper »

"Charleys änglar" undrar:
Odlar Olivias kille skägg?
Det verkar så!

Pirates nollade Dodgers på bortaplan i natt men ligger fortfarande sist i den division som Chicago Cubs leder i stor stil. Cubs nollade Phillies på hemmaplan och är nu topp 3 i vinstprocent i hela ligan.

Bild New York Mets .692
Bild San Diego Padres .654
Bild Chicago Cubs .630
Bild San Francisco Giants .630
Bild Los Angeles Dodgers .615