Well, I don't care about basegolf
Rock, rock, rock 'n' roll high school
'Cause that's not where I wanna be
Rock, rock, rock 'n' roll high school
I just wanna have some kicks
I just wanna get some chicks
Rock, rock, rock, rock, rock 'n' roll high school
The Pirates fan who fell from the 21-foot Clemente Wall in right field at PNC Park in Pittsburgh has been identified as 20-year-old Kavan Markwood.
Markwood was critically injured after he fell from the bleachers and landed on the warning track during Wednesday's Pirates-Cubs game, officials said.
Over the weekend, Markwood's family reported he was improving - was awake and able to speak, despite a long road to recovery ahead. On Monday, he took his first steps.
The Pirates fan who fell from the 21-foot Clemente Wall in right field at PNC Park in Pittsburgh has been identified as 20-year-old Kavan Markwood.
Markwood was critically injured after he fell from the bleachers and landed on the warning track during Wednesday's Pirates-Cubs game, officials said.
Over the weekend, Markwood's family reported he was improving - was awake and able to speak, despite a long road to recovery ahead. On Monday, he took his first steps.
Signaturen "I just wanna get some chicks" undrar om vi kan överväga att bevaka Elitserien ändå.
Tveksamt. Inte om Leksand ska spela som i botten av 2:a.
Med två brända tycker man att de ska kunna behålla sin ledning 1-0 trots att Monarchs har folk ute på base.
Men icke. FEM poäng tillåts hemmalaget springa in https://stats.baseboll-softboll.se/en/e ... ore/160056
Knappast.
Däremot, som du vet, slutade ju golfen tämligen tidigt igår så jag såg faktiskt typ halva matchen.
Något annat han vet är att Leksand Lumberjacks idag spelar i Stockholm.
Det finns förväntningar att jag ska åka till Skarpnäcksfältet och ställa mig i niogradig temperatur och liverapportera
men det får han göra själv.
Hmpf... som Övrig sport-redaktör trodde jag att du hade förpliktelser.
Såg det som straffet för tidigare bondpermis och tänkte precis rapportera om ett 5-1 underläge i toppen av tredje.
Men samma sak som det eviga tjatet om start av matchtråd gäller även här. Drar man bara ut på det liiite grann så tappar han tålamodet och gör det själv istället.
“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan
Robert Prevost är född i Chicago men vilket lag hans hjärta klappat för har inte varit helt solklart. Efter en ryktesspridning om vilket basebollag från staden den nye påven hejar på tar nu hans bror bladet från munnen.
– Han har aldrig hejat på Chicago Cubs, jag vet inte var det kommer ifrån. Det har alltid varit Chicago White Sox som gäller, säger John Prevost till WGN.
Guligulan koko som en gök undrar när Åberg ska börja putta bättre.
Igår gick han runt på par med en plump på 18e men hade massvis med missade birdieputtar. Han hade -2,66 mot snittet och hade förutom två andra flest puttar av alla. 70e av 72 spelare.
Liknade idag vilket betyder att om han puttat som snittet hade han legat på -11 och varit ett slag från toppen. Nu istället -3 och ointagbart.
Glädjande däremot är att Noren äntligen är tillbaka efter skada och gör en bra säsongsdebut. Just nu -5 efter fjärde hålet.
“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan