Kom alltid ihåg: att Ulf har en låt för alla tillfällen tillägnat LIF.
Klä dig varmt, ta tåget hit och
se snön smälta i din hand.
Folk - Ulf Lundell
Kom alltid ihåg: att Ulf har en låt för alla tillfällen tillägnat LIF.
Äkta serveras med klassisk pommes. Som bröd har jag bara glutenfritt hemma. Men resten är där. Lite oklart om ägget måste vara stekt bara på ena sidan men jag föredrar vändstekt.
Vad säger du? Vi som klätt oss så fint!
Stilrent om du frågar mig. Men ställ dig inte på Norra stå bara..
Jag skulle inte ha något emot att göra den till officiell Färjanrätt. Om vi kunde bygga en loge längst upp på B3 där denna eminenta rätt kunde serveras. Vi kommer erbjuda den med både vändstekt och enkelstekt ägg i alla fall.
För att Karlberg är skitdålig, det är bestämt sedan länge. Det går till och med tillbaka till långt innan Leksandsfärjans tid...
För en som minns Hummelsta med glädje men inte deras specialare, vad är det mer än en macka med ägg och pommes?Mats_ume skrev: ↑ons 01 nov 2023, 20:20Jag skulle inte ha något emot att göra den till officiell Färjanrätt. Om vi kunde bygga en loge längst upp på B3 där denna eminenta rätt kunde serveras. Vi kommer erbjuda den med både vändstekt och enkelstekt ägg i alla fall.
Burgare, skinka (men föredrar bacon)Wiborg skrev: ↑tor 02 nov 2023, 06:38För att Karlberg är skitdålig, det är bestämt sedan länge. Det går till och med tillbaka till långt innan Leksandsfärjans tid...För en som minns Hummelsta med glädje men inte deras specialare, vad är det mer än en macka med ägg och pommes?
Ok, så en burgare med bröd, kött, skinka och ägg med en portion pommes bredvid?Stjärnan skrev: ↑tor 02 nov 2023, 07:04Burgare, skinka (men föredrar bacon)