Och det handlar givetvis om självförtroende också, speciellt den spelartypen. Jag trodde ändå på honom inför nästa säsong, att med ny tränare, nytt förtroende och revanschlusta skulle göra honom till det man trodde att han skulle vara. Jag hoppas han är den enda som är bra i HV nästa säsong...Gösen skrev: Igår, 18:53 Rätt man på rätt plats.
Under rätt förutsättningar, dvs. spelsystem, tränare och roll så kommer han såklart vara nyttig.
Det funkar ju inte som så att alla floppar plötsligt blir så mycket bättre när de lämnar Leksand. De hamnar bara i rätt omgivning.
Så lycka till. Men inte mot oss.
Silly season 25/26
-
Re: Silly season 25/26
Pain is temporary, glory is forever
-
Jag trodde på honom förra säsongen. Gillar generellt spelare som spelar med hög risk/reward men får man ingen utdelning och bara risken är kvar så blir det ju svårt att få ihop min egen plus minus ekvation på en sådan rekrytering.Wiborg skrev: Idag, 06:37Och det handlar givetvis om självförtroende också, speciellt den spelartypen. Jag trodde ändå på honom inför nästa säsong, att med ny tränare, nytt förtroende och revanschlusta skulle göra honom till det man trodde att han skulle vara. Jag hoppas han är den enda som är bra i HV nästa säsong...Gösen skrev: Igår, 18:53 Rätt man på rätt plats.
Under rätt förutsättningar, dvs. spelsystem, tränare och roll så kommer han såklart vara nyttig.
Det funkar ju inte som så att alla floppar plötsligt blir så mycket bättre när de lämnar Leksand. De hamnar bara i rätt omgivning.
Gissar att man kommande säsong vill spela med så lite risk som möjligt givet de spelare man har och de spelare man valt bort. Och jag gillar generellt sett sådana spelare också.

“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan
-Ben Hogan
-
Och vi behöver inte dras med någon av dom längreharfager skrev: Igår, 18:45Skulle tro att Hv:s supportrar beskrev Elvenes på liknande sätt.MeraSkottpåMål skrev: Igår, 17:48 Snarare att han tror att han är en trollkarl och att han kan snurra upp alla, sätter sig och laget i dåliga situationer och inte är fysisk framför egen kasse... för då har han tappat pucken och står i sarghörnet och undrar om det är jul eller sommarlov.
Ett dussin indianare på köpet... så grattis HV..

-
Backarna klara alltså.
Caito
Lyytinen
A. Johansson
V. Johansson
Lundqvist
Nilsson
Strandell
Milosevic
Caito och Lyytinen står för rutinen i en annars ung backsida. (Anmärkningsvärt att bara dessa två är äldre än 25år).
Anton Johansson kommer bli jätteviktig med sitt aviga offensiva spel. Kan lillebrorsan ta rygg?
Vad kan Hedberg göra med Olle Strandell? Jag tror; mycket! Med stort förtroende så kan Strandell bli en viktig back för oss många år framöver.
Caito
Lyytinen
A. Johansson
V. Johansson
Lundqvist
Nilsson
Strandell
Milosevic
Caito och Lyytinen står för rutinen i en annars ung backsida. (Anmärkningsvärt att bara dessa två är äldre än 25år).
Anton Johansson kommer bli jätteviktig med sitt aviga offensiva spel. Kan lillebrorsan ta rygg?
Vad kan Hedberg göra med Olle Strandell? Jag tror; mycket! Med stort förtroende så kan Strandell bli en viktig back för oss många år framöver.
-
Anton Johansson borde kunna ta en stor roll. 30p och starkt tvåvägsspel ser jag inte som en omöjlighet.
Kommer han spela med Leksand från start (hela försäsongen ) eller åka över på camp och missa 7-8 matcher? Det sistnämnda vore väldigt tråkigt isåfall.
Kommer han spela med Leksand från start (hela försäsongen ) eller åka över på camp och missa 7-8 matcher? Det sistnämnda vore väldigt tråkigt isåfall.
-
Det hade ju varit rätt så önskvärt med båda!SteveY skrev: Igår, 13:02Kan det inte vara så att brorsan ska spela för oss?Högfors skrev: Igår, 12:37 Nu är nog Nolan Stevens klar. Hans bror har nämligen börjat följa Leksand på Instagram. Får vi se hur länge det dröjer till presentation.
Eller båda?
https://www.eliteprospects.com/player/1 ... hn-stevens
Åtminstone sett till storlek och position. Finns ju "några fler" variabler att ta hänsyn till...
Södra Siljan speglar vinnare
-
Det jag funderar lite över är hur hade det gått för han om laget börjat på noll förra säsongen och inte på ruta 5. Nu vart han dålig i ett hackande lag utan grundtrygghet.Gösen skrev: Igår, 18:53 Rätt man på rätt plats.
-
Det här med ruta noll och vilken ruta dom nu började tror jag bara är en mild omskrivning på kritik mot tränarna och att dom kanske inte var så bra och la energi på fel saker, dvs den lilla energi som fanns, jag anar ibland lite antydan om dåligt engagemang/kunskap från tränarduonHejalif skrev: Idag, 15:14Det jag funderar lite över är hur hade det gått för han om laget börjat på noll förra säsongen och inte på ruta 5. Nu vart han dålig i ett hackande lag utan grundtrygghet.Gösen skrev: Igår, 18:53 Rätt man på rätt plats.
förra säsongen. Hoppas innerligt att det blir annat kommande säsong och att vi har någon som verkligen går in för att sätt rätt nivå på träningarna, det betyder SÅ mycket.