̶P̶o̶s̶i̶t̶i̶v̶a̶ nyheter.
#milosevic
Silly season 25/26
-
- Intendent
-
- Intendent
Re: Silly season 25/26
Aftonbladet: inga nyheter överhuvudtaget.
Surtysta för att Expressen stod för avslöjandet för några veckor sen.
#stevens
Surtysta för att Expressen stod för avslöjandet för några veckor sen.
#stevens
-
Jag gillar Stevens värvningen. Men så less på att aldrig bli överraskad.
-
Men han är väl varken draftad eller har kontrakt med någon NHL-klubb samtidigt som datum för övergångar till NHL är passerat så han borde ju vara 100% klar för Leksand nästa säsong ändå. Eller har jag missförstått något i reglerna?SteveY skrev: Idag, 12:54 Stefan Milosevic ska på NHL camp med Vancouver.
https://hockeysverige.se/shl/stefan-mil ... -nhl-camp/
Pain is temporary, glory is forever
-
Känner samma sak. Den här värvningen visste vi ju redan om till stor del. Skönt att det blev klart för jag tror att han blir värdefull.
Men jag hade ju hoppats på en till denna veckan. Är väl ens egna förväntningar det är fel på kanske.
Södra Siljan speglar vinnare
-
52 poäng på 49 matcher för Stevens i SSK, är det någon som har koll på hur poängen fördelats. Har han producerat i det tunga och svåra matcherna? Jag menar hur har han producerat i matcher mot Djurgården, BIK, Björklöven, AIK? ...eller om vi bara säger Djurgården och BIK för enkelhetens skull.
-
- Intendent
Det är en dag i morgon också. "En hel del" (spännande och positiva nyheter) är fler än en.SteelSky skrev: Idag, 14:21Känner samma sak. Den här värvningen visste vi ju redan om till stor del. Skönt att det blev klart för jag tror att han blir värdefull.
Men jag hade ju hoppats på en till denna veckan. Är väl ens egna förväntningar det är fel på kanske.
Inget kan vara en större överraskning för stora flertalet än FUS.
Också egentligen för oss på regelrätta forumen - för innerst inne vågar vi inte tro på det.
Annars kan naturligtvis ett namn som inte nämnts någon gång, någonstans placera sig högt på överraskningsskalan.
-
Han gjorde bl.a 6st game-winning-goals under grundserien, vilket är riktigt bra.Pellefant skrev: Idag, 15:59 52 poäng på 49 matcher för Stevens i SSK, är det någon som har koll på hur poängen fördelats. Har han producerat i det tunga och svåra matcherna? Jag menar hur har han producerat i matcher mot Djurgården, BIK, Björklöven, AIK? ...eller om vi bara säger Djurgården och BIK för enkelhetens skull.
https://www.hockeyallsvenskan.se/game-s ... y?count=25
-
Pessimisten inom mig börjar vända till försiktigt positiv. Bra värvningar på förhand, utifrån förutsättningarna.
-
Det får man säga är imponerande, tänk om man kunde få veta prislappen också, då skulle man kunna göra en riktig utvärderingSteveY skrev: Idag, 16:55Han gjorde bl.a 6st game-winning-goals under grundserien, vilket är riktigt bra.Pellefant skrev: Idag, 15:59 52 poäng på 49 matcher för Stevens i SSK, är det någon som har koll på hur poängen fördelats. Har han producerat i det tunga och svåra matcherna? Jag menar hur har han producerat i matcher mot Djurgården, BIK, Björklöven, AIK? ...eller om vi bara säger Djurgården och BIK för enkelhetens skull.
https://www.hockeyallsvenskan.se/game-s ... y?count=25