O,5 motsvarar Wittgensteins årliga gula förbrukning så egentligen har vi bara tappat en enda konsument.
Souvenirer
-
Re: Souvenirer
“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan
-Ben Hogan
-
Betänk då hur nästa års siffror kommer att se ut efter den totala utfasningen av solens och livets färg. Vem fan vill ha en svartblå keps när man skulle kunnat skina i en vitgulblå?
Uruselt att minska på souvenirsidan. Nästan så man vill stämma in med Masugnens värsta marknadskritiker. Kan det ha att göra med ungdomens fabläss för att försöka se ut som läktargangsters? Då får man inte se ut som en "julgran" utan ska på sin höjd ha en keps nertryckt över det halsdukstäckta ansiktet. Jag väntar bara på att tuffa tuffingarnas gäng ska börja kalla Leksands IF för "Liffen" såsom Djurgårdens tuffingar kallar sitt lag för "Diffen". Jävla larv om ni frågar mig.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
Wittgenstein skrev: lör 28 jun 2025, 12:43Betänk då hur nästa års siffror kommer att se ut efter den totala utfasningen av solens och livets färg. Vem fan vill ha en svartblå keps när man skulle kunnat skina i en vitgulblå?
Uruselt att minska på souvenirsidan. Nästan så man vill stämma in med Masugnens värsta marknadskritiker. Kan det ha att göra med ungdomens fabläss för att försöka se ut som läktargangsters? Då får man inte se ut som en "julgran" utan ska på sin höjd ha en keps nertryckt över det halsdukstäckta ansiktet. Jag väntar bara på att tuffa tuffingarnas gäng ska börja kalla Leksands IF för "Liffen" såsom Djurgårdens tuffingar kallar sitt lag för "Diffen". Jävla larv om ni frågar mig.

Liffe.
-Ben Hogan
-Ben Hogan
-
- Intendent
Tjomme är enligt uppgift bra på att svara på supportrarnas mejl. Vem drar iväg ett sådant och frågar om gult på matchstället? Vi kan inte ha det så här varje sommar att Wittgenstein blir alltmer säker på att gult är på väg ut - för att sedan i augusti nås av beskedet att färgen finns med på nya matchstället.
Mejladress hittas här https://www.leksandsif.se/personal
-
Själv är bäste dräng?Sniper skrev: lör 28 jun 2025, 17:53 Tjomme är enligt uppgift bra på att svara på supportrarnas mejl. Vem drar iväg ett sådant och frågar om gult på matchstället? Vi kan inte ha det så här varje sommar att Wittgenstein blir alltmer säker på att gult är på väg ut - för att sedan i augusti nås av beskedet att färgen finns med på nya matchstället.
-Ben Hogan
-Ben Hogan
-
Sådär ska tröjan se ut. Respektingivande och elegant. Inget onödigt jävla klotter.Gösen skrev: lör 28 jun 2025, 13:42Wittgenstein skrev: lör 28 jun 2025, 12:43Betänk då hur nästa års siffror kommer att se ut efter den totala utfasningen av solens och livets färg. Vem fan vill ha en svartblå keps när man skulle kunnat skina i en vitgulblå?Gösen skrev: ons 25 jun 2025, 11:33
O,5 motsvarar Wittgensteins årliga gula förbrukning så egentligen har vi bara tappat en enda konsument.
Liffe.
Rock n roll:

Redan sämre, men den enda anständigt designade tröjan med gult. Å andra sidan sidan är det nog männen som gör kläderna:

Lägger också in länken till mail för den som vill maila om gult på tröjan: www.leksandsif.se/trashcan
-
- Intendent
Gösen skrev: lör 28 jun 2025, 18:10Själv är bäste dräng?Sniper skrev: lör 28 jun 2025, 17:53 Tjomme är enligt uppgift bra på att svara på supportrarnas mejl. Vem drar iväg ett sådant och frågar om gult på matchstället? Vi kan inte ha det så här varje sommar att Wittgenstein blir alltmer säker på att gult är på väg ut - för att sedan i augusti nås av beskedet att färgen finns med på nya matchstället.
Skickat.Hej Thomas.
En del tycker sig se tecken på att gult kommer försvinna på matchstället. Framför allt för att färgen helt saknas på sommarens nyheter i souvenirshopen. Är det något du redan nu kan dementera?
Mvh /
-
Men då så.Sniper skrev: lör 28 jun 2025, 19:59Gösen skrev: lör 28 jun 2025, 18:10Själv är bäste dräng?Sniper skrev: lör 28 jun 2025, 17:53 Tjomme är enligt uppgift bra på att svara på supportrarnas mejl. Vem drar iväg ett sådant och frågar om gult på matchstället? Vi kan inte ha det så här varje sommar att Wittgenstein blir alltmer säker på att gult är på väg ut - för att sedan i augusti nås av beskedet att färgen finns med på nya matchstället.
Mejladress hittas här https://www.leksandsif.se/personalSkickat.Hej Thomas.
En del tycker sig se tecken på att gult kommer försvinna på matchstället. Framför allt för att färgen helt saknas på sommarens nyheter i souvenirshopen. Är det något du redan nu kan dementera?
Mvh /
Tänkte i och för sig att Ludwig i detta fall var sin egen bäste dräng. Men jag gissar att detta funkar för honom minst lika bra.
-Ben Hogan
-Ben Hogan
-
- Intendent
Vill han ens ha svaret? Noja är ett självändamål och sommarföljetongen måste fortgå?Gösen skrev: lör 28 jun 2025, 20:14 Men då så.
Tänkte i och för sig att Ludwig i detta fall var sin egen bäste dräng. Men jag gissar att detta funkar för honom minst lika bra.

-
Tjomme har väl inget med färgerna på tröjorna att göra! Och bryr sig sannolikt inte ett smack heller. Mer relevant att maila Skoglund skulle jag gissa.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
Otacksamhet är drängens lön.
-Ben Hogan
-Ben Hogan
-
- Intendent
Skoglund har semester och är inte tillbaka förrän 11 augusti, så jag tänkte att Tjomme kunde ha snappat upp något med tanke på intresset och engagemanget han visat i annat som ligger utanför det konkret sportsliga. Men så var det dessvärre inte.
En timme tog det bara att få svar - på en lördagskväll mitt i sommaren.Hejsan Per
Är inte alls involverad i designen och färgval så jag vet ingenting. Har fullt upp med sporten.
Du får vända dig till andra inom organisationen.
Trevlig helg.
Med vänlig hälsning,
Thomas Johansson
GM Leksands IF
-
Inbördeskrig. Love it!
-
- Intendent
-
Som romarriket. Om det fallerat på skrivbordet innan expansionen.