Fint!
Det beskriver när Tau närmar sig noll (Zero). När 1 - hastigheten i kvadrat genom ljusets hastighet i kvadrat närmar sig noll skulle tiden stanna upp för objektet i rörelse. Så mitt firmanamn "TauZero Systems" anspelar på ljushastigheten...
Fint!
Det beskriver när Tau närmar sig noll (Zero). När 1 - hastigheten i kvadrat genom ljusets hastighet i kvadrat närmar sig noll skulle tiden stanna upp för objektet i rörelse. Så mitt firmanamn "TauZero Systems" anspelar på ljushastigheten...
Alltså, vår schweiziske vän Kaderli, han ser ju oförskämt fin ut
Håller med, och vår unge norrman gör det bra
1-0 fortfarande? Matchen är fortfarande inaktiv på stats.swehockey.se
Mats_ume skrev: lör 16 aug 2025, 22:241-0 fortfarande? Matchen är fortfarande inaktiv på stats.swehockey.se
1-0, men rätt bra spel jämfört med senaste matchen. Annat motstånd så klart, men det ser ganska piggt ut.
PP nu med två min kvar av första.
Crookes får en halvful tackling vid sargen, Strandell går in och markerar med efterföljande gruff.
Fortfarande 1-0. Max och Crookes har bommat varsitt friläge.
Edit, inget pp än 4 mot 4
Men ett rörligare PP än man sett på typ två säsonger trots 4-4….
Mini-Tjomme #28!
Vilken rörlighet. Och dribblar som Sigge på ful eller fintjack.
Lätt årets sensation
Moringen fick en femma för tacklingen på Crookes, vi fick en två efter gruffet. Vi kommer inleda andra med över 2 minuter pp. Någon som fattar?
Tycker Fortier ser ut att ha dålig uthållighet. Kan bli Qs träningscykel för honom.
Fint att se att Max tar sina stora åkningar!
Ullvi, typ skrev: lör 16 aug 2025, 22:36Mini-Tjomme #28!
Vilken rörlighet. Och dribblar som Sigge på ful eller fintjack.
Lätt årets sensation
Ja fasen vad bra han kan bli! Gillar Milosevic och också, spelar med ett lugn med puck, bra komplement till mini-Tjommes offensiva hockey
Pastis;
Första fem minuterna riktigt bra av oss, vaktis började säkert fundera på att bara köra av halva planen i paus. Vi är pigga, passningarna och finterna sitter.
Vi gör mål och håller i spelet ett par minuter till innan vi går ner i energi samtidigt som Mora kommer in i matchen.
Kommande 10-12 minuter blir lite fram å tillbaka där Mora har ett par lägen och så även vi, bla Max med ett friläge.
Sista minutrarna i 4 mot 4 gör vi riktigt bra, vi snurrar runt i Moras zon och dom ser ut som gamla hederliga träningskoner.
Några utmärker sig;
Kaderli ser pigg ut med ungdomlig energi och självförtroende.
Cehlarik ser ut som en ny spelare jämfört med förra säsongen.
Strandell hade ett skott från blå som var stenhårt.
I Mora har målisen gjort det bra.
Pastis skrev: lör 16 aug 2025, 22:07Fint!
Världsklass!
Du får passa dig bara så verksamheten inte närmar sig ljusets hastighet för då närmar sig firman zero…