Tack funkade perfekt!
Tröja beställd
Matchtröjorna
-
- Intendent
Re: Matchtröjorna
På första bilden - och den som fortfarande används i shopen - såg det mest ut som att blåfärg runnit ner över ärmarna. Men under Mora-matchen föll saker bättre på plats. Och ju mer kameran zoomade in spelarna och man såg alla detaljer, särskilt gula ränder, desto finare blev tröjan.
Tycker jag!
-
Jag tycker också att tröjan har växt efter att jag sett den "in action". Jag gillar verkligen de blå namnskyltarna och stjärnorna på armarna, som jag varit lite skeptisk till tidigare, lyfter när man ser dem i samklang med hela dressen. 4 filosofer av 5.
-
Wittgenstein skrev: lör 23 aug 2025, 16:43Jag tycker också att tröjan har växt efter att jag sett den "in action". Jag gillar verkligen de blå namnskyltarna och stjärnorna på armarna, som jag varit lite skeptisk till tidigare, lyfter när man ser dem i samklang med hela dressen. 4 filosofer av 5.
Jag är fortfarande skeptisk till de delarna men jag ska försöka låta mig smittas av er entusiasm
-
- Intendent
På frågan om vilket lag som har snyggaste tröjan svarar Michael Lindqvist i färska poddavsnittet:
Leksand hade en tröja förra året som bara var blå och vit, som jag tyckte var väldigt snygg.
https://poddtoppen.se/podcast/108346558 ... -lindqvist
Nyförvärvet därmed på minus i Wittgensteins svarta bok