Jag mår gott. Frozen strawberry daiquiri nyss. Nu kall öl och stekning av lite oxfilé. 539 kr kilot. Som hittat. Egenblandad lakrisshot snart. Skål!
Solen skiner.
Mår gott!
Jag mår gott. Frozen strawberry daiquiri nyss. Nu kall öl och stekning av lite oxfilé. 539 kr kilot. Som hittat. Egenblandad lakrisshot snart. Skål!
Solen skiner.
Mår gott!
Ahh. Bookmaker och en påse turkisk peppar nertryckt i en vodkaflaska som får följa med ett varv i diskmaskinen. Klart du mår bra. Det förtjänar du
Är inte Mathörnan gott nog?
Gösen skrev: fre 18 jul 2025, 20:51Ahh. Bookmaker och en påse turkisk peppar nertryckt i en vodkaflaska som får följa med ett varv i diskmaskinen. Klart du mår bra. Det förtjänar du
Min bäste forumvön Gösen, jag har i mängder av år mortlat karamellerna. Jobbigt. I år, tryckte ner dem i flaskan. Löstes ju upp inom 24 timmar. Precis som inlägg av Dig så lär jag mig plötsligt saker. Skål!
Tack för att få vara med här. Gillar det jag sett hittills. Imorgon Fredag bastu efter jobbet och sedan bänka sig för att se Leksand-Linköping. Fredag kl 18:00 match. Inte dumt alls
Jag såg inte matchen igår. Ett glas vin och ser sm-guldet flörta med LIF. Skål!
Minns inte vilken tråd som kom först på Superstars forum:
Positiva tråden
eller
Negativa tråden.
Men det var väl CMB som både startade och var mest aktiv i Positiva tråden.
Förr eller senare kommer kanske en motsats till mår-gott-tråden:
Tråden för dig som mår pyton.
Sniper skrev: Igår, 22:10Minns inte vilken tråd som kom först på Superstars forum:
Positiva tråden
eller
Negativa tråden.
Men det var väl CMB som både startade och var mest aktiv i Positiva tråden.
Förr eller senare kommer kanske en motsats till mår-gott-tråden:
Tråden för dig som mår pyton.
Valfri förlustmatchtråd