Här ser ni Michael Lindqvist hänga dit en retur. Ser inte ut att vara pigg inför lördagens premiär!
-Skriver FK i träningsrapporten..
Man hoppas ju att ordet "inte" har trillat dit av misstag. Annars förstår jag ingenting.
LIF-spelarna på is under onsdagen
Målvakter: Marcus Gidlöf, Jakob Hellsten.
Backar: Matt Caito, Olle Strandell, Fred Nilsson, Alexander Lundqvist, Stefan Milosevic, Anton Johansson.
Forwards: Jon Knuts, Dennis Altörn, Arvid Eljas, Peter Cehlarik, Dennis Altörn, Nolan Stevens, Marcus Karlberg. Lukas Vejdemo, Kalle Östman, Oskar Lang, Max Véronneau, Gabriel Fortier, Andro Kaderli, Michael Lindqvist.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
När nås vi av samma besked när det gäller Lindqvist?
Nu. Han är på is, men i Grön tröja.
Är grön närmare spel än gul?
Funderar på samma. Enl rapporten skriver han att grön tröja = ej fullt kontaktbar... så möjligt att det är lite bättre än gul. Eller om de har ersatt de gula med gröna?
Patrik: Tack! Helt korrekt att finländaren saknas. VI ska prata med lagläkare Backman efteråt och får följa upp det då.
Finländaren är Lyytinen.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Här ser ni Michael Lindqvist hänga dit en retur. Ser inte ut att vara pigg inför lördagens premiär!
-Skriver FK i träningsrapporten..
Man hoppas ju att ordet "inte" har trillat dit av misstag. Annars förstår jag ingenting.
LIF-spelarna på is under onsdagen
Målvakter: Marcus Gidlöf, Jakob Hellsten.
Backar: Matt Caito, Olle Strandell, Fred Nilsson, Alexander Lundqvist, Stefan Milosevic, Anton Johansson.
Forwards: Jon Knuts, Dennis Altörn, Arvid Eljas, Peter Cehlarik, Dennis Altörn, Nolan Stevens, Marcus Karlberg. Lukas Vejdemo, Kalle Östman, Oskar Lang, Max Véronneau, Gabriel Fortier, Andro Kaderli, Michael Lindqvist.
Parra - Läsarkommentar
I dag 11:38
Jag förstår inte vad du menar med: Michael Lindqvist ser inte ut att vara pigg inför lördagens premiär. Kom "inte" med av misstag eller ser han fortsatt skadad ut?
Viggo Ekebjär
I dag 11:38
Haha! Mitt fel. Ett ”Inte” råkade komma med.
Tycker det ser hyfsat respektabelt ut!
Men du får stryka en back för annars blir det för många i totalen. Lär bli VJ som får kliva åt sidan vid fullt lag i början av säsongen.