- Notera namnet under bilden på Magnus "Sigge" Svensson: Mats Svensson. Namnet Mats dominerar vår värld.
- Notera vidare den unge Challe Berglund.
- Bengt Åkerblom
- Notera namnet under bilden på Magnus "Sigge" Svensson: Mats Svensson. Namnet Mats dominerar vår värld.
- Bengt Åkerblom
Strålande!
Vad många Djurgårdsnamn man känner igen då. Förutom Leksand är det inget lag idag som har så många bekanta namn för mig.
Och Abris är Abris och pucken är rund, precis som det ska va
- Bengt Åkerblom
Hur många ingenjörer har vi i SHL idag?Screenshot_20231106_120600_Samsung Notes.jpg
Veronneau har väl en ingenjörsexamen i maskinteknik från Princeton om jag inte minns helt fel, men man kanske även behöver ha det som yrke för att kalla sig ingenjör?
Trodde för övrigt först att det var Dolph Lundgren på bilden...
Kul läsning i tråden. Det är väl en petitess i sammanhanget men eftersom diskussionen breddat sig, kan vi inte döpa om tråden till något mer allmänt, till exempel "stora nostalgitråden" eller liknande?
bjernagris skrev: ↑tis 07 nov 2023, 10:16
Kul läsning i tråden. Det är väl en petitess i sammanhanget men eftersom diskussionen breddat sig, kan vi inte döpa om tråden till något mer allmänt, till exempel "stora nostalgitråden" eller liknande?
Har ändrat till Nostalgitråden, då intresset för hockeykort är svalt. Jag är inte bitter
Fy, vilka minnen. Inte nog med 4-9 mot Djurgården. Två dagar senare var man på plats för att se laget studsa tillbaka mot AIK. Hur det slutade? 0-8…… Var ingen bra vecka som leksing i Stockholm.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Privata tidningsurklipp goes internet. Internet blev just lite rikare.
Tala om att ta med sig tredjeperioden till nästa match - i negativ bemärkelse.
Men jag ser att Leksand till sist studsade tillbaka: 5-4 hemma mot Djurgården två dagar efter att ha blivit "kvaddade" av AIK. Och därefter Färjestad-Leksand 2-3, Leksand-Modo 7-3, Skellefteå-Leksand 3-6. Men sen var det slut på det roliga: Västra Frölunda-Leksand 10-5.