Så där skulle jag också vilja ha det, med ett byte. Lissel mot Knuts(kommer tyvärr inte hända). Karlberg blir perfekt i en fjärde, han gör sina poäng oavsett omgivning. Men Kaderli behöver en bra omgivning för att utvecklas än mer o dessutom tror jag han är bättre för PC o Stevens också. Känslan är att Karlberg kör lite för sig själv o inte lyfter sin omgivning. Lite som gamla Lang för ett antal år sen.
Kollade biljetter och skulle vilja säga att det kanske finns 700-1000 lediga platser. Vet inte hur mycket som brukar säljas på matchdagen men visst närmar det sig fullsatt i alla fall även om mitt "ögonmått" är högst opålitligt.
Kollade biljetter och skulle vilja säga att det kanske finns 700-1000 lediga platser. Vet inte hur mycket som brukar säljas på matchdagen men visst närmar det sig fullsatt i alla fall även om mitt "ögonmått" är högst opålitligt.
Ja, jag skulle säga 800-900 kvar, så kanske hundra sålda sen senast jag kollade häromdagen.
Tror vi kommer upp i runt 7000. Inte fullsatt.
Efter rubriken på hemsidan står följande: Vi närmar oss en fullsatt arena i SHL-premiären hemma mot Timrå i morgon.
Ströplatser finns fortfarande lediga, så passa på att hugga de sista biljetterna!
Det var verkligen att ta i. Men egentligen inte ett falskt uttryck då det ju stämmer att det finns ströplatser lediga (också)
Bra att man försöker iaf. Folk drar folk och fullsatt hemmapremiär vill man ju ha.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
1 dag kvar och några timmar.
Snipers "en-dagar-före" inlägg för att köpa tid till Lindqvist har visat sig fungera mycket väl, men nu blir jag nervös ifall det har gjort oss en björntjänst istället? Nu har vi en hel dag till på oss att hinna få in en freak-skada i truppen.
Måtte träningen bli en lugn historia idag. Lite allmänhetens åkning med tvåmålsspel. Samtliga i gröna tröjor
Sun taught me,
Keep RISING!
Är det någon gång vi ska vinna en premiär så är det ju imorgon. Har fått nog av torskade premiärer nu.
Timrå och Örebro hemma sen skåneturné med Malmö och Rögle. Hjärtat säger 9 poäng men hjärnan säger 3 max 4.
Har vi någonsin vunnit en premiär..?
Klart vi har, men det det känns ju som att man alltid torskar, kraschlandar med grusade förhoppningar. Men i år kanske…
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Och själv är jag Gräsänkling i helgen. Har hela huset för mig själv. Om jag inte får för mig att åka upp och kolla live så ska jag tillägna dagarna som är kvar till att planera för den perfekta premiärdagen.
Matchstart 18 är dock inte optimalt. Det får nog bli hämtmat till kvällen.
LIF:s grepp syftar till att få folk att kasta sig på de påstådda ströbiljetterna - men det kan också få potentiell publik att tänka "Aj då, det är nog försent nu. De fåtalet biljetterna har säkert rykt senaste timmarna" varpå de inte ens klickar sig in och kollar.
Och själv är jag Gräsänkling i helgen. Har hela huset för mig själv. Om jag inte får för mig att åka upp och kolla live så ska jag tillägna dagarna som är kvar till att planera för den perfekta premiärdagen.
Matchstart 18 är dock inte optimalt. Det får nog bli hämtmat till kvällen.
LIF:s grepp syftar till att få folk att kasta sig på de påstådda ströbiljetterna - men det kan också få potentiell publik att tänka "Aj då, det är nog försent nu. De fåtalet biljetterna har säkert rykt senaste timmarna" varpå de inte ens klickar sig in och kollar.
Och/eller att det bara finns utspridda platser (vilket de ju i princip skriver).
Och/eller att plasterna som finns är de sämsta, utan bra sikt.
Men så är inte fallet. De flesta kvarvarande är flera intilliggande stolar, och även om de bästa platserna är borta sedan länge så ser man rätt bra från merparten av de som finns kvar.
En av sektionerna som säljer sämst är sittplats på södra läktaren. Det är förståeligt att kortsidan i fel riktning säljs sämre, men att de tar 425 kr för dessa platser är väldigt hög prissättning.
Tom 1-3 raderna på långsidorna är billigare.
Sun taught me,
Keep RISING!