Lunkan har väl varit bra ikväll..?
Hela laget spelar bra men 1-1 på tavlan. I ärlighetens namn har vi inte haft mer än ett par heta chanser även om stolpskottet egentligen inte var någon het chans. Tikarna har väl haft ett par dom med.
Frustrerade vid kvitteringen då jag sa efter teken att den missen (när vi försökte lyfta ut pucken ur zon men fastnade på en motspelare) kan stå oss dyrt.
Spelmässigt har vi greppet. Men chansmässigt är vi rätt lika, så 1-1 är det som gäller.
Kul! att vara igång.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Klart roligare än den deprimerade dödgrävarhockeyn vi försökt spela senaste åren. Det är det vanliga dock, vi måste ta bättre betalt för spelövertaget!
Vi släpper till 2st 2-1or första 4 min, och Timrå behöver inte jobba nämnvärt för sitt mål.
Någon får informera Karlberg om att säsongen börjat nu i paus också.
Tja jag tror iallafall dom fått in att vi spelar en kontakt sport och inte bandy. Vilket är ett steg framåt mot senaste åren.
Vi har fortfarande inte fått ett riktigt bra svar på vem som ska göra målen.
Men tja vi tar det till förlängning och vinner på straffar
7650 sålda sa kommentatorn.
Inte en chans, säger jag. LIF har tydligen en alternativ sanning i sin biljettredovisning.
Kanske behöver visa det till kreditgivarna
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Inte en chans, säger jag. LIF har tydligen en alternativ sanning i sin biljettredovisning.
Hitachi?
Hitachis medarbetare fick köpa biljetter för 50 kr styck till på tisdag, inte sett nåt erbjudande till dagens match.
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
Hitachi?
Hitachis medarbetare fick köpa biljetter för 50 kr styck till på tisdag, inte sett nåt erbjudande till dagens match.
Sponsring tänkte jag. Garanterar ett visst antal biljetter per match, och fyller i det som fattas upp till 7000. Jag menar, ingen tror väl att det kommer vara ett snitt på 7000 på riktigt?