Ser vi en ny Shinimin i ligan?
Friedman kommer ju sist in, han borde väl för fan få en extra va?
Men det finns väl inte en chans i helvetet att dom skulle ge oss nån fördel….
Ser vi en ny Shinimin i ligan?
Lämna och gå därifrån.
Helt omöjligt att vinna ändå om domarna bestämt annat.
Man kan ju åka fram och tacka domarna för matchen redan nu kan jag tycka
Klas skrev: lör 20 sep 2025, 17:25Ser vi en ny Shinimin i ligan?
Jo.. nu när det inte finns nån risk för förlust..
En riktig clownfest till match. Domaren är fullständigt usel och ser rakt igenom köpt ut, vilket resulterar i att han tappar matchen helt. Vilken jävla pajas friedman är..
Var är vår kapten Cehlarik? Han borde med högrött kokande ansikte skrika domarjävlarna till salivdrypande rädda ansikten!
Pellefant skrev: lör 20 sep 2025, 17:27Man kan ju åka fram och tacka domarna för matchen redan nu kan jag tycka
Finns inga domare att tacka. Åk därifrån utan att ge dem en blick bara.
Vilken skitmatch. Okej Hedberg har en hel del att fundera över, vi måste ju ha vapen när det blir så här med
Om det är Miltons grabb som fick matchstraff så kan man säga att det äpplet föll en bit från trädet
Intressant att lagen med bäst ekonomi alltid har domarna på sin sida.
CMB skrev: lör 20 sep 2025, 17:29Var är vår kapten Cehlarik? Han borde med högrött kokande ansikte skrika domarjävlarna till salivdrypande rädda ansikten!
Han är kass på alla sätt och vis. En gåta att han är kapten!
Fjantdomarn (som ser ut att nyss gått ut grundskolan) förklarar läget… och ingen fattar nånting.
Hedberg har skapat ett lag som fångat mitt 100% engagemang och tro på denna säsong. Tack Hedberg!!!
Fyfan Jon…
Hur blev det 4v3 av det där? Är det något slags practical joke av domarna? Har aldrig varit med om något liknande..