Einar Berg skrev: tis 30 sep 2025, 21:14Bra gjort av Vejdemo att missa öppet mål från 1 centimeter från mål...
En imponerande prestation att inte göra mål där.
Einar Berg skrev: tis 30 sep 2025, 21:14Bra gjort av Vejdemo att missa öppet mål från 1 centimeter från mål...
En imponerande prestation att inte göra mål där.
Vafan håller vi på med? Det var helt fantastiskt att vi lyckats förlora genom att vara mer ineffektiva än ett sovjetiskt statligt verk. Hedberg väck manskap skeppet läcker och alla ropar i kör min kapten min kapten vart är du?
Vår 1a center, mina damer och herrar.
”Lite problem med puckhanteringen”
Hur lyckas vi att inte sätta nån av chanserna i sista perioden?
Man kan ju inte skylla på Gidlöf när man bara gör ett mål. Men inget av målen såg otagbart ut, tvärtom ska han ta bägge. Sen gör han några bra räddningar också såklart.
Jävla skit, och två raka 0 poängare till nu till 100%
Så jävla blek målvaktsinsats. Fan vad dåligt spel det är nerifrån. Joonas och Caito! Upp för fan!
Men va fan gör Vejde? På reprisen ser det ju ut som han rensar framför mål? Vet han inte vilket lag han spelar i? WTF?
Det kan vara det värsta jag sett…..han missar inte, han försöker ju för fan slå bort pucken….
Satt på LIFs anfallssida så såg inte mycket av det. Men herregud vad vi var tafatta ikväll.
Fan!
Kval nästa?
Passningarna satt inte.
Vi åkte runt och pokecheckade istället för att gå på kropp.
Allmänt förvirrade.
Vi såg väldigt sega ut i benen hela matchen.
Väldigt långa i laget och det går inte med Hedbergs filosofi.
Skärpning till nästa match.
bender skrev: sön 28 sep 2025, 09:493 nycklar
Målvaktsspelet: Vi kommer inte ha råd med tavlor eller självmål den här matchen. Ger vi bort energi och momentum gratis den här matchen, då blir det 0p
Special teams: Vi ligger på 19%PP (12e) och 68% BP (10e). Det är brutalt dåliga siffror, och håller inte.
Effektiviteten: Vi måste få utdelning framåt för att orka hålla spelet uppe.
* inga jättetavlor, men det slinker in puckar för enkelt
* fail
* fail
Vi blir pulvriserade mot växjö och frölunda om det här är spelet vi kommer med.
Stjärnan skrev: tis 30 sep 2025, 21:23Satt på LIFs anfallssida så såg inte mycket av det. Men herregud vad vi var tafatta ikväll.
Fan!
Kval nästa?
jag råder dig att undvika se det på highlights, du lär få en mindre stroke.
Jag satt vid ”vårt” mål.
Vi hade nån nära i sista minuten men hade vi nåt mer?
Alltså va fan…
Detta kommer bli årets "Hrivikpoäng". Vi kommer att missa fast mark med en poäng upp till laget på 12:e plats.