Sköna bilder på Jonsson, Lodin Bergkvist m.fl i TV 4
I dag kan vi inte skylla på att det är svårt att tända till i alla fall.
Full fart framåt anbefalles!
Sköna bilder på Jonsson, Lodin Bergkvist m.fl i TV 4
I dag kan vi inte skylla på att det är svårt att tända till i alla fall.
Full fart framåt anbefalles!
TJ:s inre pojke om Djurgården gör mål:
Milo
Viktigt mål! Och bra jobb framför kassen!
Fan , man hinner ju inte skriva ens..
Vore jag djurgårdare, så hade jag varit ”mindre nöjd” med målvaktsinsatsen. Men klagar inte..
Vi är tillbaks i vårt spel igen.
Men alltså….
Kimby, vad har han för frissa? Är det så där man ska se ut i Styggholm nu för tiden..?
Här i Gusselhyttan är vi lika trendiga.
Det står 10-0 i skott, knappast målvakten som fallerar.
Kan ju inte bara bero på motståndet, vi måste höja vår lägstanivå för det här är ju ljusår bättre än mot LHC.
Har sett oss skjuta bra mycket mer än 10 skott utan att göra mål, men det va inte poängen. Tycker Hellberg känns väldigt ihålig på båda målen. Lösa puckar en bra bit in från stolparna.. Men vi gör en bra start som sagt, tackar och tar emot!
Viktigt hur som helst att våra tänkta målskyttar levererar. Det var bara Knutserov som inte fick utdelning.
Å andra sidan har vi sett faran med att rycka åt oss stor ledning tidigt.
Å andra sidan 2 dog mycket av spelet ändå.
Klas skrev: lör 11 okt 2025, 15:34Men alltså….
Kimby, vad har han för frissa? Är det så där man ska se ut i Styggholm nu för tiden..?
![]()
Här i Gusselhyttan är vi lika trendiga.
Den frissan hittar man bara inom HBTQ rörelsen bland kvinnliga lastbilschaufförer, en attackflata som det kallas bland dom som är mindre PK än mig
Ludde skrev: lör 11 okt 2025, 15:40Kan ju inte bara bero på motståndet, vi måste höja vår lägstanivå för det här är ju ljusår bättre än mot LHC.
Mmm, det är kul att vi är bra när vi vill det. Mindre kul att laget bara vill det lite då och då.
Som sagt det syns ganska fort om det blir en säker förlust eller en chans till seger. Idag är det det sistnämnda. Men 2-0 är helt öppet. Fortfarande nästan 50/50 hur detta slutar. Men det är åtminstone inte 0/100.
Leksing i vargaland skrev: lör 11 okt 2025, 15:56Klas skrev: lör 11 okt 2025, 15:34Men alltså….
![]()
Här i Gusselhyttan är vi lika trendiga.Den frissan hittar man bara inom HBTQ rörelsen bland kvinnliga lastbilschaufförer, en attackflata som det kallas bland dom som är mindre PK än mig
Gidlöf är något av en expert på att få målburen flyttad.
Spelet och inställningen ser betydligt tamare ut från oss i början av andra.