Om man ska ge sig på att rangordna forwards såhär långt vilket kanske inte är helt lätt då det har olika kompetenser så ser min lista ut efter 11 omgångar så här. Det får baseras på i vilken grad jag vill se dem ges speltid. Nyttighet.
Lang
Luc Koblar
Kaderli
Lindqvist
Eljas
Knuts
Max
Cehlarik
Fortier
Vejdemo
Nilsson
Stevens
Östman
Karlberg
Lissel och Crockes nånstans mitten men har spelat för lite för att bedömmas.
Alla (utom en) har däremot goda förutsättningar att klättra och om 11 omgångar till så ser min list antagligen helt anorlunda ut.
“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan
Jag är mest orolig för AJs skada. Känns som att PP föll helt med hans skada och det är det enda riktiga hotet vi har från blå. Visst, nu har vi typ bara haft backmål på slutet, men hans rörlighet och kyla på blålinjen tillsammans med ett bra skott gör mycket nytta mer än bara mål, det skapa även ytor för forwards då försvaret måste gå upp hårdare på honom. Sjukt viktigt att han kommer tillbaka snart!
Jag är mest orolig för AJs skada. Känns som att PP föll helt med hans skada och det är det enda riktiga hotet vi har från blå. Visst, nu har vi typ bara haft backmål på slutet, men hans rörlighet och kyla på blålinjen tillsammans med ett bra skott gör mycket nytta mer än bara mål, det skapa även ytor för forwards då försvaret måste gå upp hårdare på honom. Sjukt viktigt att han kommer tillbaka snart!