Snygg och definitivt värd en saffransbulle. Men,nota bene, de där gula stänken är det enda gula på hela nyhetssidan. Mina föreningsmedlemmar vill ha mer!
Jag gillar gult på matchtröjan, men kläder som souvenirer föredrar jag i mörkblått, vitt, grått och svart. Dessa två t-shirtar är helt i min smak.
Jösses, en surf på souvenirsidan måste vara rena färgfesten för dig i dagsläget då. Ovan av Sniper redovisade tröja är på sin höjd en 6:a på en 10-gradig skala. Med lite gult hade den varit en 9:a. Årets jultröja MÅSTE lysa i gult. Ge mig en leksandstomte med lite gula bjällror!
Det kunde man ju ge sig fan på. Här har man möjligheten att försköna jultröjan med lite gula julgranskulor men inte tar man den inte. Tycker jultröjan tydligt signalerar hur nästkommande års tröja kommer se ut. Helt jävla gulfri.
Det kunde man ju ge sig fan på. Här har man möjligheten att försköna jultröjan med lite gula julgranskulor men inte tar man den inte. Tycker jultröjan tydligt signalerar hur nästkommande års tröja kommer se ut. Helt jävla gulfri.
Det var den tidigare jultröjan också, så du behöver inte höja blodtrycket redan Men visst ska en jultröja ha fler färger än blått och vitt, det håller jag helt med om.
Det var den tidigare jultröjan också, så du behöver inte höja blodtrycket redan Men visst ska en jultröja ha fler färger än blått och vitt, det håller jag helt med om.
Rött?
“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan