Förnedring 1-6 fortsatt kräftgång och partytåg hem till Mjölby för Leksandsfansen.
Nu börjar jag förstå de sanna drivkrafterna bakom upprustningen av järnvägen Mjölby - Hallsberg, från kringelkrok i skogen till dubbelspårig autostrada (190 km/h). Det är givetvis att hockeytåget ska kunna komma ända ner till Mjölby och hämta upp och lämna fansen vid hemmamatch.
Förnedring 1-6 fortsatt kräftgång och partytåg hem till Mjölby för Leksandsfansen.
Nu börjar jag förstå de sanna drivkrafterna bakom upprustningen av järnvägen Mjölby - Hallsberg, från kringelkrok i skogen till dubbelspårig autostrada (190 km/h). Det är givetvis att hockeytåget ska kunna komma ända ner till Mjölby och hämta upp och lämna fansen vid hemmamatch.
Som man sa i Linköping på 80/90 är du dum eller är du från Mjölby
Verkar som om vi har full trupp, äntligen.. frågan blir då hur vi formerar kedjorna?
Lang,Vejdemo, Linkan
Cehlarik, Stevens Veronneau
Kaderli, Koblar Östman
Wn,Knuts, Fortier
Karlberg./Eljas
Verkar som om vi har full trupp, äntligen.. frågan blir då hur vi formerar kedjorna?
Lang,Vejdemo, Linkan
Cehlarik, Stevens Veronneau
Kaderli, Koblar Östman
Wn,Knuts, Fortier
Karlberg./Eljas
Eller vad tror ni?
Kalle är som sagt inte med ner. Kanske bra, för annars blir det ju omöjligt att fixa en matchtrupp. Men å andra sidan utgår väl någon ikväll så det lilla problemet lär ju vara snabbt övergående.
Så Fortier på Östmans plats i din uppställning kanske? Men känslan är att Karlberg kommer få en större roll ikväll än fjärde. Och ställer man verkligen Arvid utanför? Knuts har ju varit bra hittills.
Glad jag inte är Johan Hedberg.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Den som borde hamna som extra sett till prestation hittills är Stevens och där går Eljas in. Möjligtvis att man kan prova den förstnämnda på en kant tillsammans med tex. Knuts och Nilsson.
“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan
Den som borde hamna som extra sett till prestation hittills är Stevens och där går Eljas in. Möjligtvis att man kan prova den förstnämnda på en kant tillsammans med tex. Knuts och Nilsson.
Mmmm. Stevens är hittills en flopp. Inte har vi fått slå några straffar heller där han kan briljera.
Men jag tror han kan växla upp framöver. Finns en hel del spännande ingredienser däri.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Stevens gjorde ju målet senast och gjorde även mot Timrå en bit in i tredje när det stod och vägde. En game changer vi behöver ha spelandes även om prestationen svajar emellanåt.
Låt Luc Koblar brunka på i fjärde 10-11 minuter. Då får man ut som mest av honom tror jag.
Eljas ska givetvis fortsätta med WN och Fortier som man inte splittrar på.
Efter uppehållet med friskt och fräscht lag så kanske vi kommer ut som i början på säsongen? Full fart framåt alltså och vi orkar det också?
Det blir seger ikväll.