Okej dax för fillefjonkan i båset att bli en Morran.
Nu måste vi väcka laget men hur?
Om vi gör 1 mål mer än Hv71 så vinner vi så det betyder att vi måste släppa in 0 mål. Vilket verkar omöjligt just nu....
Varför skulle det vara omöjligt att släppa in 0 mål? Vi har gjort det i två av de fyra senaste matcherna så varför skulle det inte hända igen? Jag förstår verkligen inte hur allt ska vara helt fantastiskt skitdåligt och omöjligt bara för en dålig match. Djurgården förlorade med 4-0 borta mot Växjö och med 2-11 på hemmaplan mot Frölunda, sedan matchen efter vinner de borta mot Luleå. Det går upp och ner i hockey, jag trodde att man hade börjat förstå det vid det här laget.
Tydligen var det förbannat svårt för oss så laget är inte bättre än så här
Någon måste ju börja ifrågasätta detta med specialteams, vi verkar ju inte förstå hur vi ska spela i varken BP eller PP och det ser verkligen patetiskt ut.
Det är ju uppenbart att det är specialteams som dödar oss.
Senast redigerad av Pellefant den lör 15 nov 2025, 16:23, redigerad totalt 1 gång.
Har inte tittat sen första målet, tur det verkar det som.
Sveriges sämst skötta elitförening genom tiderna förtjänar nog inte bättre än att degraderas.
Är nog lika bra också, då kan alla kontrakt rivas, Tjomme o Carnbro kan ledsagas ut ur kommunen, halva administrationen kan entledigas o laget börja om med endast de unga spelarna kvar.
Eller så går vi i konkurs.
Jag e inte bitter .
Näe, lägger nog ner mitt skrivande här liksom mitt hockeytittande.
Ha det gott alla tappra!
Tänkte plåga mig igenom den här matchen för att se om Hedberg kan ge mig någon form av hopp inför framtiden eller om han ska fortsätta hitta på ursäkter.
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P