Skador

Stjärnan

Re: Skador

Inlägg av Stjärnan »

Ska man vara lite pessimistisk (och varför inte, när allt är som det är) så säger MG att det är enl planen att gå på is nu. Så det indikerar att det fortfarande är 3-5 veckor kvar.

Men det låter lite märkligt, måste den positiva sidan i mig erkänna.

Iofs vet jag inte om han kan rädda laget. Inte med det han visade upp innan skadan.
Men han indikerade även att han var på gång precis då, så den positiva sidan säger att han kommer bli bättre efter jul. När det behövs som bäst.

Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Användarens profilbild
Wiborg

Inlägg av Wiborg »

Stjärnan skrev: ons 19 nov 2025, 19:45

Ska man vara lite pessimistisk (och varför inte, när allt är som det är) så säger MG att det är enl planen att gå på is nu. Så det indikerar att det fortfarande är 3-5 veckor kvar.

Men det låter lite märkligt, måste den positiva sidan i mig erkänna.

Iofs vet jag inte om han kan rädda laget. Inte med det han visade upp innan skadan.
Men han indikerade även att han var på gång precis då, så den positiva sidan säger att han kommer bli bättre efter jul. När det behövs som bäst.

Som jag ser det så verkar det ju inte ha varit en skada som gör att han absolut inte kan vara på is. Han har ju inte klivit av någon match utan det känns snarare att det är något som succesivt blivit värre. Då har han fått köra rehab för att bli utan symptom när han inte är på is och nu får han sakta men säkert anpassa sig till is igen. Övertygad om att han inte tränar för fullt på is än utan kommer stegra träningen efter hand så länge han inte får tillbaka symptomen. Det är min högst lekmannamässiga analys helt utan bakgrundsinformation.

Pain is temporary, glory is forever
Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Inlägg av Sniper »

CMB

Inlägg av CMB »

Sniper skrev: mån 24 nov 2025, 16:44

Satan va stor han ser ut herr Gidlöf, doftar sm-guld till våren!