Jag bara bryr mig om mina medresenärer. Skellefteå står i 1.57 på svenska spel. Det är 5700kr extra till julklappar på en satsad 10-tusing.
Spela ansvarsfullt
Jag bara bryr mig om mina medresenärer. Skellefteå står i 1.57 på svenska spel. Det är 5700kr extra till julklappar på en satsad 10-tusing.
Spela ansvarsfullt
Får väl tippa 5-8 då.
SteveY skrev: lör 29 nov 2025, 11:14Jag bara bryr mig om mina medresenärer. Skellefteå står i 1.57 på svenska spel. Det är 5700kr extra till julklappar på en satsad 10-tusing.
Spela ansvarsfullt
Ett förargligt kryss och det blir inga julklappar alls. Det är försäsong all over again. Inte bara snyggt nummer av Nolan utan nu också kvittering i slutminuten. 2-2. Varpå #20 åter avgör på straffar.
Räcker med 10 kr på det resultatet på Oddset Matchen för en hel del julklappar.
Henke är ett geni!
Om någon till äventyrs undrar vilka signaturen Gulmarsplan tippar som vinnare kan jag räta ut frågetecknet.

* * *
Laguppställning 13:15 samt inhämtande av Leksands målvaktsval på Swehockey delegeras till röd eller blå användare.
I väntan på laguppställning så följde jag SteveYs uppmaning och satsade på matchen.
Men med vinst för både Leksand och mig.
100 kr på 1-4.
Plötsligt händer det!
Kan meddela att en center bortfaller idag.
Tungt tapp.
Tycker han tagit flera steg i rätt riktning senaste 4-5 matcherna.
Håller med. Otroligt hur mycket skador/sjukdomar ett lag kan drabbas av. Utspritt på alla positioner också.
Sniper skrev: lör 29 nov 2025, 12:24* * *
Laguppställning 13:15 samt inhämtande av Leksands målvaktsval på Swehockey delegeras till röd eller blå användare.
Det här är du Pastis.
Själv har jag ingen kanal att hämta den ifrån då hemsidan tydligen inte är rätt ställe att lägga ut information om Leksand på.
Sniper skrev: lör 29 nov 2025, 12:24Om någon till äventyrs undrar vilka signaturen Gulmarsplan tippar som vinnare kan jag räta ut frågetecknet.
* * *
Hittade du ingen bild med nåt lättklätt fruntimmer som väser detta? Så som ni barbarer gillar det...
Mr
![]()
Christoffersson står. Vejdemo utgår.
Fortfarande ingen Anton, Östman, Linkan eller Karlberg.
Källa: Aftonbladet målservice
Sniper skrev: lör 29 nov 2025, 10:42Alla som är öppet negativa/pessimistiska inför match kommer hädanefter inte ha del i eventuell vinst, fråntas möjligheten att segerjubla i direkt anslutning till aktuella matchen och istället listas i en särskild tråd med rubriken Loser där de kan sitta och skämmas. Antijinxargument avvisas.
Tråden bör heta Looser så de vet vad du menar.
![]()
Sniper skrev: lör 29 nov 2025, 10:42Alla som är öppet negativa/pessimistiska inför match kommer hädanefter inte ha del i eventuell vinst, fråntas möjligheten att segerjubla i direkt anslutning till aktuella matchen och istället listas i en särskild tråd med rubriken Loser där de kan sitta och skämmas. Antijinxargument avvisas.
Vinner vi eller ens tar poäng med dagens lag kommer iallafall jag inte jubla utan mest vara paff. Samtidigt slog Danmark ut stjärnspäckade Kanada i våras så allt kan hända. Pucken är rund, också platt. Men jag håller kvar vid dyngtorsk