The Cubs and left-handed reliever Hoby Milner have agreed to a one-year contract that's worth $3.75 million and includes incentives, a source told MLB.com's Mark Feinsand on Thursday. The club has not confirmed the deal.https://www.mlb.com/news/hoby-milner-cubs-contract-2026
Var beredd att skriva att Arsenal är som Hammarby - kan inte vinna.
Chockkvittering för Wolves i 90:e.
Men sedan kom det upp att Gyökeres ersättare frälste Arsenal.
Jesus 90'+4 2-1
Detta ändrades dock till självmål - Wolverhamptons andra.
Lucka 15: Tror jag har nämnt det förr på Superstars forum, men det tål att berättas igen. Under tennismatch på barndomsgatan vann jag öppningsbollen och konstaterade torrt "15-0". Motståndaren protesterade högljutt. "Nä du, lägg av! 1-0".
Kul är ju också att ca 5 sek innan Curre kommer in i bild så ser man en 11-årig Wittgenstein i solglasögon.
Så han började redan där...två stycken. Pauline på stranden och simma med Delphine.
Sån aptit på tjejer att han inte ens har tid att äta.
Själv känner jag att det börjar curra i magen.
Kul är ju också att ca 5 sek innan Curre kommer in i bild så ser man en 11-årig Wittgenstein i solglasögon.
Så han började redan där...två stycken. Pauline på stranden och simma med Delphine.
Sån aptit på tjejer att han inte ens har tid att äta.
Själv känner jag att det börjar curra i magen.
Man har ju hört talas om talesättet ”en kvinna i varje hamn”, men Wittgenstein tar det till en helt ny nivå med ”en hamn i varje kvinna”…
Paige Spiranac är en av golfens största internetprofiler. På Instagram följs hon av fler än fyra miljoner människor – fler än självaste Tiger Woods.
Nyligen delade 32-åringen en bild som fick följarna att gå i taket.
Det var efter söndagens match mellan Detroit Lions och Pittsburgh Steelers som Spiranac tog till orda. Där berättade hon det ”förbjudna”. Att hon hejar på flera lag.
Hon skrev att hon hejar på Steelers, gillar Lions – och älskar Buffalo Bills
Gult är favoritfärgen
Men bara blått och vitt går såklart bra även det.
Senast redigerad av Gösen den ons 24 dec 2025, 10:09, redigerad totalt 1 gång.
LIF verkar inte ens bjuda på en förlängning idag. Men misströsta inte! Leksandsfärjan kan berätta att Delphine Cascarino blir kvar på forumet ytterligare ett år. Från Delphine, till er alla, en riktigt god jul!