Håller med om körigt vid 15.15 match idag. Fan vi har nedsläpp 15.00. Får väl smyga ner i ett hörn av båset och tjuvtitta med jämna mellanrum. Blir nog inte bra med öronsnäcka och ett jubel i fel tillfälle.
Status på Big Mac? Varven rejäl urladdning senast, både fysiskt och mentalt. Psyke har han ju, det vet vi. Men pallar kroppen?
Finns väl inget annat än att spela honom så klart. Och han behöver vara minst lika bra. Alltså hålla nollan, och gärna göra nåt poäng framåt också.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Nu är det lucka även på lappens.
Inte ens restaurangplats finns att köpa.
Nu är väl bilden från Hedemora men jag och tre andra leksingar har stått ett dygn på Lappens parkering utanför Sandviken efter bilhaveri på vägen hem efter lockout säsongens sista match mot Brynäs med seger i förlängningen i bagaget. Ryder och Bouillon är ju de starkaste minnena från den tiden men givetvis var givetvis Hedberg med då också och jag tar bilden som det gott omen att Hedberg frälser oss ännu en gång.
Jag hoppas att mitt fina facit med övervägande segrar när jag är på plats fortsätter. Som vanligt finns jag på B4, svårslagna platser för att både ta del av stämningen och bra överblick över isen.
Håller med om körigt vid 15.15 match idag. Fan vi har nedsläpp 15.00. Får väl smyga ner i ett hörn av båset och tjuvtitta med jämna mellanrum. Blir nog inte bra med öronsnäcka och ett jubel i fel tillfälle.
I Norvalla Ishall? Är i Karlstad och bland annat åkt skridskor men bara haft tid när det varit öppet på Tingvalla.
Hyfsat jämn första i spel 5-5. FBK känns vassare, men det är väl ingen som blir förvånad över det. Men nog behöver vi lite medstuds för att ta poäng. Typ första målet. Och andra och tredje.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.