Tätt mellan matcherna nu vilket är trivsamt.
Senaste matcherna mellan lagen i SHL
Timrå-Leksand 3-2
Leksand-Timrå 3-2
Timrå-Leksand 4-1
Leksand-Timrå 2-4
Tätt mellan matcherna nu vilket är trivsamt.
Senaste matcherna mellan lagen i SHL
Timrå-Leksand 3-2
Leksand-Timrå 3-2
Timrå-Leksand 4-1
Leksand-Timrå 2-4
- Same procedure as last year. Ni känner till historiken vid det här laget. Leksand förlorar inte kalenderårets sista match (såvida det inte är Luleå vi möter). Har inte gjort på tjugo år.
- Dahlén borta på grund av sjukdom i söndagsmatchen. Fortfarande borta på tisdag?
* * *
Sniper skrev: sön 28 dec 2025, 18:34- Dahlén borta på grund av sjukdom i söndagsmatchen. Fortfarande borta på tisdag?
Rip Kirby · 5 timmar sedan
Dahlén verkar redo för spel igen. Då kan vi begrava just den delen av djup ångest som råder i forumet i alla fall.https://www.hockeysnack.com/timra-ik/
Nu går tåget (igen).
Läget har inte försämrats efter jul.
Men kommande bortamatch + de tre hemmamatcherna som inleder 2026 måste ge oss något slags vittring.
Går det åt andra hållet närmar jag mig den punkt...då jag sätter punkt.
Glöm att jag tänker orda om varken grundseriematcher eller kval i ett läge där chansen till klättring är borta.
På sin höjd blir det inlägg i mattråden.
Sniper skrev: mån 29 dec 2025, 19:11Nu går tåget (igen).
Läget har inte försämrats efter jul.
Men kommande bortamatch + de tre hemmamatcherna som inleder 2026 måste ge oss något slags vittring.
Går det åt andra hållet närmar jag mig den punkt...då jag sätter punkt.
Glöm att jag tänker orda om varken grundseriematcher eller kval i ett läge där chansen till klättring är borta.
På sin höjd blir det inlägg i mattråden.
Förstår dig. Känner lite likadant.
Luften går sakta ur en även att det blixtrade till mot Dif.
Lucka 30: Poängskörden vi siktar på efter spelad match
14. Leksand 30
Om detta blir verklighet kan avståndet ha krympt till sju eller åtta poäng (troligast åtta).
Schrödingers katt var både levande och död samtidigt. Snipers tåg både står kvar på stationen och går samtidigt?

Gidlöf åter i kassen.
Funderar kring hur många gånger Caito kommer räcka upp handen istället för att åka skridskor på en icingpuck. Jag funderar även på hur många "idgf-icing" han kommer slå. Tippar på 2 händer och 3 icings.
Perfekt levererat inlägg med laguppställningen, mycket smygvänlig.
![]()
Kan vi snälla få se den gamla vanliga Lang. Vi vet att han är målsumpare. Men det här? Han är årets näst största besvikelse
Aggeman skrev: tis 30 dec 2025, 17:11Funderar kring hur många gånger Caito kommer räcka upp handen istället för att åka skridskor på en icingpuck. Jag funderar även på hur många "idgf-icing" han kommer slå. Tippar på 2 händer och 3 icings.
Ett mysterium. Han är ju typ sämste back i match efter match… vad gör han för magiska saker vi inte ser, som räddar honom i uppställningen match efter match.
Klas skrev: tis 30 dec 2025, 18:45Aggeman skrev: tis 30 dec 2025, 17:11Funderar kring hur många gånger Caito kommer räcka upp handen istället för att åka skridskor på en icingpuck. Jag funderar även på hur många "idgf-icing" han kommer slå. Tippar på 2 händer och 3 icings.
Ett mysterium. Han är ju typ sämste back i match efter match… vad gör han för magiska saker vi inte ser, som räddar honom i uppställningen match efter match.
Jag är trots allt glad att han inte är bäste back... ![]()
Kom igen LIF, vinn!! ![]()
Klas skrev: tis 30 dec 2025, 18:45Aggeman skrev: tis 30 dec 2025, 17:11Funderar kring hur många gånger Caito kommer räcka upp handen istället för att åka skridskor på en icingpuck. Jag funderar även på hur många "idgf-icing" han kommer slå. Tippar på 2 händer och 3 icings.
Nillson förtjänar varenda spelminut som Caito fått...