Funderar kring hur många gånger Caito kommer räcka upp handen istället för att åka skridskor på en icingpuck. Jag funderar även på hur många "idgf-icing" han kommer slå. Tippar på 2 händer och 3 icings.
Ett mysterium. Han är ju typ sämste back i match efter match… vad gör han för magiska saker vi inte ser, som räddar honom i uppställningen match efter match.
Jag är trots allt glad att han inte är bäste back...
Sant
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Eljas behöver inte en längre klubba.
Han behöver fullfölja.
Bra fart, bra power, bra kontroll men bromsar sig in i varenda sargsituation. Ska han vinna lösa puckar runt sargen så behöver klubban i så fall vara 2 meter lång och handlederna av stål.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Får revidera min uppfattning om Cehlarik ändå, verkar ju varit oerhört tyngd av kaptensrollen. Tillsammans med ungdomarna så har han vuxit till ett offensivt hot.
Gidlöf är stabil, måste ju varit skadad redan i början av säsongen och det var därför vi värvade en trea så fort.
Vad ska vi hitta på för att få fart på Max och Caito?
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
Han behöver fullfölja.
Bra fart, bra power, bra kontroll men bromsar sig in i varenda sargsituation. Ska han vinna lösa puckar runt sargen så behöver klubban i så fall vara 2 meter lång och handlederna av stål.
Jo det behöver han. Ren dumhet från både honom och tränarna.
Senast redigerad av CMB den tis 30 dec 2025, 19:21, redigerad totalt 1 gång.
Han behöver fullfölja.
Jo det behöver han.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer