Även de mest långsökta kulturella och mediala spår av LIF som uppmärksammas i succétråden innehåller mer spår av LIF än den där jackan. Vem köper en svart vinterjacka via LIF-shoppen?
Hade jag varit i behov av en ny dunjacka hade den där helt klart varit ett alternativ.
Blir säkert rusning. Folks högsta julönskan är att gå klädd i eller flasha med något som bär tokjumbons namn - ett lag som inte ens kan vinna när de kontrollerar matchen i tredje mot en blek motståndare.
- Signaturen BBB (bitter bortom beskrivning) -
Skulle vara intressant att veta om du har anknytning till Horndal. Med tanke på numret (Dan Söderström) så ligger det nära till hands åtminstone i mina tankar. Jag har själv en tröja med Horndal på ryggen men nummer 68 (riksvägen). Jag bor i Horndal så vi kanske har setts någon gång.
Skulle vara intressant att veta om du har anknytning till Horndal. Med tanke på numret (Dan Söderström) så ligger det nära till hands åtminstone i mina tankar. Jag har själv en tröja med Horndal på ryggen men nummer 68 (riksvägen). Jag bor i Horndal så vi kanske har setts någon gång.
Vi har väl även en med nick Horndal här på färjan. Hur stort är Horndal egentligen?
Vi har väl även en med nick Horndal här på färjan. Hur stort är Horndal egentligen?
Är förstås från Horndal, men det var länge sedan jag bodde där. Danne Söderström är förstås vår stora hjälte, men apropå Gösens fråga så måste även metalbandet med samma namn nämnas https://sv.wikipedia.org/wiki/Horndal
Lite mer perifert (möjligtvis) är att Villy Bergström (en gång vice riksbankschef är född i Horndal (men flyttade sedan till Grängesberg).
Ännu mer i det perifera är Sig Larsson, som var Generaldirektör på SJ till 1998 (på den tiden visste @alla” vem som var SJ-chef). Horndals IF orientering kan också ha tagit ett SM i budkavle på 50-talet…och Olof Palme i demonstrationståg förstås. Här finns rum för flera delar, horndalingarna på Förjan kan säkert komplettera…