Stjärnan skrev: Igår, 09:15Sniper skrev: tor 08 jan 2026, 22:49CMB skrev: tor 08 jan 2026, 20:49-Kapten! Stevens ska tydligen tillbaka..
-Men för i helvetet... 180 grader. Nu!
Inte kan vi skeppa en sån fin pojk! https://www.leksandsif.se/article/ettat8k-30ead/view
Rocken?? Har de bytt ut hatten? Eller en miss i översättningen?
Det hjälper så klart att skadelistan är så mycket kortare just nu. Gabriel Fortier var äntligen tillbaka.
– Han fick rocken idag. Det var fint att se honom på isen. Han är en hårt arbetande spelare som verkligen kämpar för laget. Gabe har jobbat hårt för att komma tillbaka, berömmer Nolan.
2026-01-08 Torsdag 19:00 Leksand - Linköping 3-0
-
Gösen
Re: 2026-01-08 Torsdag 19:00 Leksand - Linköping
"Black as midnight on a moonless night"
-
Wiborg
Stjärnan skrev: Igår, 08:51Wiborg skrev: Igår, 08:15Riktigt skönt med positiv kruva på Caito och Stevens, den måste fortsätta peka uppåt. Max levererar som i fornstora dagar, det behöver både vi och han. Tycker det ser positivt ut för de flesta.
Caito... Ett mål på en dragare samt att han sköt två gånger och bägge förbi täck är ju bra, men inget som höjer direkt utan snarare något man kan förvänta från honom.
Men känslan är att han i några matcher nu spelar lite mer safe. Inte jättemånga missar och framförallt har hans skott inte gått i första block så ofta, om ens nån gång. Så ja, kanske har han påbörjat en positiv kurva precis som laget i övrigt. Sent omsider.
Blir intressant att se vad de kan uträtta i Gbg nu när de verkar lite på gång.
Jag menar ju inte att Caito ska hyllas för matchen, men han går från en nivå där jag tycker han hade gjort mer nytta på läktaren till en nivå där han ändå inte är en belastning för laget. Jag tycker fortfarande att han är en bit under nivån man kan förvänta sig av honom, men det är ändå en kurva som pekar uppåt. Från låg nivå, men uppåt.
Stjärnan skrev: Igår, 09:15Sniper skrev: tor 08 jan 2026, 22:49CMB skrev: tor 08 jan 2026, 20:49-Kapten! Stevens ska tydligen tillbaka..
-Men för i helvetet... 180 grader. Nu!
Inte kan vi skeppa en sån fin pojk! https://www.leksandsif.se/article/ettat8k-30ead/view
Rocken?? Har de bytt ut hatten? Eller en miss i översättningen?
Det hjälper så klart att skadelistan är så mycket kortare just nu. Gabriel Fortier var äntligen tillbaka.
– Han fick rocken idag. Det var fint att se honom på isen. Han är en hårt arbetande spelare som verkligen kämpar för laget. Gabe har jobbat hårt för att komma tillbaka, berömmer Nolan.
Jag hade också missat att man bytt ut hatten till rocken. Ingen miss i översättningen, såg en bild på Fortier med rocken på sig... Vet inte alls när de ändrade.
-
Sniper
- Intendent
Wiborg skrev: Igår, 09:58Jag hade också missat att man bytt ut hatten till rocken. Ingen miss i översättningen, såg en bild på Fortier med rocken på sig... Vet inte alls när de ändrade.
Annandagen.
-
Wiborg
Tackar! Då har man inte varit okunnig allt för länge i alla fall ![]()