God analys av matchen Wiborg, som skrev:
"Matchen då? Inte speciellt bra men där tror jag att det enskilt största problemet är PP. Utan PP så hade vi inte tappat momentum och kunnat trumma på mer. Man ser bra tendenser många gånger och jag tycker ju inte Rögle skapar fler chanser än oss förrän på slutet (och deras första PP). Vi skapar ju inte jättemycket heller, men har ändå i alla fall bud på ett par mål till.
Gidlöf behövde väl inte göra några fantastiska räddningar men lugn och trygg där bak och fick bra hjälp av försvaret"
Håller med till punkt och pricka och funderar mig galen på HUR i hela fridens torg PP kan se så bedrövligt ut och att det tom är så bedrövligt att man hellre är utan PP eftersom vi tappar rytmen i fem mot fem också.
Har vi/tränarna något tänk? Spelar vi ens med samma formationer i alla PPn, jag har faktiskt inte riktigt tänkt på det, eftersom man bara plågat sitter och vrider på sig när det ser så bedrövligt ut.
Någon pratade om att dom borde sluta prata om PP och bara låta spelarna själva styra upp det, men det bygger ju också på någon slags tydlighet om vilken formation som ska spela PP varje gång.