Ja, det är ingen som varken vill eller tror på det här längre.
Man tycker ju synd om dom. Mets tycker jag synd om mig själv, men det är ju en jävla plåga att bli förnedrad så här match efter match. När blev nån omslaget förbannad senast? När såg man en klubba offras? En papperskorg?
Håller med, det är så lojt och familjärt så man blir mörkrädd. Visa lite känslor (helst från matchstart) att de är påkopplade.
En veckas spelledigt och det här är vad vi klarar av att prestera. Laget har gett upp och spelar antingen alibihockey eller för sig själva för att visa upp sig. Det kan hända att det är kört men det här vinner vi inget kval med. Nu får fan ledningen röra om i grytan och se till att vi har chansen att spela i SHL nästa säsong också. Sparka tränarna och ge oss en nystart och bygg något till kvalet. Skapa vi mot hela jävla världen känsla så spelarna börjar bry sig igen.
För om det här ska fortsätta utan förändringar så är det hockeyallsvenskangaranti till nästa säsong.
Fatta vilken härlig känsla att stå där i vår och ha spelat ner Örebro i allsvenskan?!
Åh nej, nu kommer Hedberg göra värsta grejen av den där reduceringen och 1-1 i slutperioden.
"Trots tremålsunderläge inför tredje fortsätter killarna kriga och visa karaktär", typ.
Var bara tyst. Du ska vara borta före kl 17 i morgon.
Hedberg tycker vi spelar bra i andra och framåt ”hade vi spelat så hela matchen hade vi haft chansen”.
…..
Växjö leder med 3-0 och har för faan redan slutat tävla då. Snälla..
det är ju därför vi spelar bättre. Så klart tar Växjö det ett par % lugnare osv. Och våra sköra stackars olyckliga små spelare törs på nåt sätt spela lite alibihockey, vi har ju ändå förlorat så nu kan vi låtsas spela en smula. Nä fy fan, vi är så jävla körda med detta jävla fitt-psyke i laget. Hoppet står väl till att Örebrooooo har ännu mer ångest, men vem fan törs lite på det scenariot?
Jävla kukballeröv.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Vart är Knuts? Är han inte skadad så är det skandal att han inte spelar. Har vi en enda spelare som har hjärta för klubben och innerligt vill kriga för skölden i det här läget, så är det Jon Knuts. Han ska inte spela 3v3 men han ska vara med. Vart är han?
5-3 I 48 sekunder. Do kanske vi kan komma in i zon i alla fall.
Det är fortfarande tre försvarare.
De testade ju att träna pp utan sådana i veckan.
Det här blev för svårt.
Så svårt att det blev två frilägen för motståndarna och ett mål.
Komiskt att se ändå. Spelarna ser helt chockade ut när motståndarna sätter press i vårt ”pp”. Som om de tänker: vad är detta?? Händer ju inte på våra träningar.
Jag önskar nästan att vi självmant begär utträde ur shl för första perioden är ju inte värdigt längre. (Ser i efterhand)
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Hedberg tycker vi spelar bra i andra och framåt ”hade vi spelat så hela matchen hade vi haft chansen”.
…..
Växjö leder med 3-0 och har för faan redan slutat tävla då. Snälla..
det är ju därför vi spelar bättre. Så klart tar Växjö det ett par % lugnare osv. Och våra sköra stackars olyckliga små spelare törs på nåt sätt spela lite alibihockey, vi har ju ändå förlorat så nu kan vi låtsas spela en smula. Nä fy fan, vi är så jävla körda med detta jävla fitt-psyke i laget. Hoppet står väl till att Örebrooooo har ännu mer ångest, men vem fan törs lite på det scenariot?
Jävla kukballeröv.
Det är det jag menar. Är våra motståndare påkopplade till fullo så är vi helt chanslösa.
Sun taught me,
Keep RISING!
Sparka coacherna och ta in något nytt som har en enda uppgift och det är att rädda säsongen. Seriöst är det ingen i ledningen som ser hur det ser ut? De finns inga spelare att värva säger ni? Nej men det finns tränare att värva och vi behöver en snabb effekt. Gör något för fan, det ser bara värre och värre ut för varje match. Spelarna har tappat det och vi styr mot avgrunden med Pajen och JH.
Helst ser man kanske en längre lösning i Filander men här och nu är det ju en quickfix som behövs. Någon som boostar självförtroende och lyfter individuella styrkor snarare än bygger lag.
Och det är inte Filander. Jag tror inte han är en räddare för detta lag. Vi kan ta honom ändå och fortsätta i allsvenskan om så är och det kan vara ok med honom. Men han är inte den boosten som laget behöver. Tror jag.
Sun taught me,
Keep RISING!
Jag vill minnas att vi har gjort två mål i samma 3-5 spel en gång, kanske mot bofors, för hundra år sedan i Allsvenskan. Men i shl? Knappast. Där är lagen för stabila och bra för det.
Sun taught me,
Keep RISING!