Någon som har login och som kan klistra in artikeln?
Laget 25/26
-
lil'masen
Re: Laget 25/26
Det är en video.. inget av värde faktiskt.
Framåt Masar!
-
Pellefant
-
lil'masen
Lär se om den ifall det faktiskt var något bra han kom med. Tyckte mest att det var saker som vi redan visste. Mycket snack om PP.
Framåt Masar!
-
Pellefant
Vore intressant i så fall att höra om det var några kreativa tankar om PP, dvs VAD man kan göra åt det.
PP är ju dock en extremt viktig detalj och något man bör lägga en hel del krut på och helst ta in hjälp både på plan och på sidan om för att lösa, tyvärr tror jag herr sportchef och ledarna/tränarstaben har för stor stolthet och prestige för att ens tänka den tanken.
-
lil'masen
Pellefant skrev: Igår, 14:13Vore intressant i så fall att höra om det var några kreativa tankar om PP, dvs VAD man kan göra åt det.
PP är ju dock en extremt viktig detalj och något man bör lägga en hel del krut på och helst ta in hjälp både på plan och på sidan om för att lösa, tyvärr tror jag herr sportchef och ledarna/tränarstaben har för stor stolthet och prestige för att ens tänka den tanken.
Ja absolut. Nu har jag kollat om på klippet och han lyfter då 5 saker.
PP - måste förbättras
BP - måste förbättras
DEFENSIVEN - fokus på defensiven framför offensiven
KEDJOR - spela in kemi i kedjorna
LEDIGHET - låt spelarna vara lite lediga för att få tid till att rensa skallen
Han nämnde också att Gidlöf borde vara det självklara valet dock så tror jag att han spelade in klippet innan Filip Larsson blev klar för Leksand.
Framåt Masar!
-
Sniper
- Intendent
lil'masen skrev: Igår, 15:33LEDIGHET - låt spelarna vara lite lediga för att få tid till att rensa skallen
CMB:

-
Pellefant
lil'masen skrev: Igår, 15:33Pellefant skrev: Igår, 14:13lil'masen skrev: Igår, 13:35Lär se om den ifall det faktiskt var något bra han kom med. Tyckte mest att det var saker som vi redan visste. Mycket snack om PP.
Vore intressant i så fall att höra om det var några kreativa tankar om PP, dvs VAD man kan göra åt det.
PP är ju dock en extremt viktig detalj och något man bör lägga en hel del krut på och helst ta in hjälp både på plan och på sidan om för att lösa, tyvärr tror jag herr sportchef och ledarna/tränarstaben har för stor stolthet och prestige för att ens tänka den tanken.Ja absolut. Nu har jag kollat om på klippet och han lyfter då 5 saker.
PP - måste förbättras
BP - måste förbättras
DEFENSIVEN - fokus på defensiven framför offensiven
KEDJOR - spela in kemi i kedjorna
LEDIGHET - låt spelarna vara lite lediga för att få tid till att rensa skallenHan nämnde också att Gidlöf borde vara det självklara valet dock så tror jag att han spelade in klippet innan Filip Larsson blev klar för Leksand.
Det där är väl ungefär vad alla kan se och komma fram till, men karln hade alltså ingen konstruktiv kritik, dvs inga idéer vad man bör göra för att komma till rätta med problemen?
Han hade iofs en idé/förslag, VILA...jo man tackar för den revolutionerande idén, typiskt en gammal pensionär att komma med ett sånt förslag ![]()