Laget 25/26

Stjärnan

Re: Laget 25/26

Inlägg av Stjärnan »

SteveY skrev: Igår, 15:42
CMB skrev: Igår, 12:01
Sniper skrev: Igår, 11:12

Inför Brynäs förra torsdagen:

Det gjorde de inte. Än mindre mot Timrå i lördags.

For the record kommer här gårdagsintervjun med Filip (vars intåg snabbt förlorade sin glädjeyra):

"Hur mycket ser du fram emot att få åka in inför förhoppningsvis fullsatt arena och dra på dig matchtröja för första gången?". Lycka till med den fullsatta arenan. Leksands IF lever i sin floskelvärld och har tydligen ingen aning om hur låg stämningen och motivationen är bland supportrarna.

Ja Filip, hur var första träningen med LIF? :

-Jo det var kul att vara tillbaka! Lite bizarro-känsla dock, eftersom spelarna sköt i knähöjd när de passade, och passade längs isen när de sköt. Men de körde annars mest start och stopp, samt tränade forecheck. De vill ju komma åt och äga pucken snabbt! Fast de verkar inte direkt veta vad de ska göra med den sen iofs... Nåja, Hedberg har stora krav, han blev mycket irriterad över den dåliga träningen, så imorgon skulle vi vara hemma och vila!

Alltså detta är anmärkningsvärt. Filip sågar i princip laget efter första träningen :shock:

Åtminstone gör CMB det. ;)

Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Användarens profilbild
SteveY

Inlägg av SteveY »

Haha, såg intervjun nu… CMB alltså :))

CMB

Inlägg av CMB »

SteveY skrev: Igår, 15:50

Jag går ju här och surar för tillfället och drog iväg något som jag tyckte var ett syrligt skämt. Jag hade dock ingen tanke på att det kunde uppfattas som att Filip verkligen sagt så. :oops: :mrgreen:

Användarens profilbild
SteveY

Inlägg av SteveY »

CMB skrev: Igår, 16:03

Jag går ju här och surar för tillfället och drog iväg något som jag tyckte var ett syrligt skämt. Jag hade dock ingen tanke på att det kunde uppfattas som att Filip verkligen sagt så. :oops: :mrgreen:

Jag var för snabb, läste slarvigt. Borde ha förstått :lol:

CMB

Inlägg av CMB »

SteveY skrev: Igår, 16:42
CMB skrev: Igår, 16:03

Jag var för snabb, läste slarvigt. Borde ha förstått :lol:

SteveY:

Bild

;)

Stjärnan

Inlägg av Stjärnan »

När det nu blev en sådan uppståndelse kring Tre kronors sena/korta matchvärmning igår så tänker jag, varför inte? Skulle det passa LIF bättre?
Kör tio minuter istället för 20 så kanske vi har mer kräm i benen under matchen då det spelar roll.
20 minuters åkning är ju lika mycket som de "bästa" spelar i matchen sen. Mitt heurika-tips inför kvalet är att dra ner tiden till 10 minuter, max 15.

Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

Uppvärming ala Stjärnan

Bild :grin:

-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer