Jaha, vi ska alltså endast leva på hoppet att Hedberg egentligen är en bra tränare..?
-Ha ha, I föööööled you all!!

Jaha, vi ska alltså endast leva på hoppet att Hedberg egentligen är en bra tränare..?
-Ha ha, I föööööled you all!!

Jag hoppas alla fattar att vi kommer åka ur.
Eller så är det precis anledningen till att man sparkade honom. Man ville bestämt ha till en förändring men hittade ingen på spelarsidan. Bara ledarsidan kvar att ändra på och tombollan valdet TJ. Det är min känsla i alla fall... Jag hyser inga direkta jätteförhoppningar om Ollas som sportchef, men det finns ju en mikroskopisk chans att han är född till jobbet och kommer göra underverk framöver.
Wittgenstein skrev: sön 15 feb 2026, 19:08SteveY skrev: sön 15 feb 2026, 18:20Man är skapligt less på den här föreningen. Ett förlorat kval kommer bli dödsstöten för mitt intresse iaf, och jag gissar ganska många fler.
Jag är helt med dig här. I första hand inte pga att vi trillar ner, snarare pga sättet vi gör det på. Ständigt dessa idiotbeslut. Ständigt lämnar de som gör intryck av att vara förnuftiga och kvar blir idiotin.
Precis så... Jag kommer säkert se nära på varenda match även om det blir i HA, men jag kommer inte åka upp lika ofta och barnen får åka och kolla på Lindlöven på hemmaplan istället.
CMB skrev: sön 15 feb 2026, 23:03Jaha, vi ska alltså endast leva på hoppet att Hedberg egentligen är en bra tränare..?
Om han inte är det så känns det väl ändå dumt att fylla på med ännu fler spelare med stukade självförtroenden som han ska dra runt på och försöka lyfta till sitt bästa jag.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Gösen skrev: mån 16 feb 2026, 13:18CMB skrev: sön 15 feb 2026, 23:03Jaha, vi ska alltså endast leva på hoppet att Hedberg egentligen är en bra tränare..?
Om han inte är det så känns det väl ändå dumt att fylla på med ännu fler spelare med stukade självförtroenden som han ska dra runt på och försöka lyfta till sitt bästa jag.
Så du är tillbaka nu? Loggade demonstrativt ut runt 15 igår för att visa vad du tycker om deadline-dagens uppesittarkväll - amatörernas afton.
Sniper skrev: mån 16 feb 2026, 13:40Gösen skrev: mån 16 feb 2026, 13:18CMB skrev: sön 15 feb 2026, 23:03Jaha, vi ska alltså endast leva på hoppet att Hedberg egentligen är en bra tränare..?
Så du är tillbaka nu? Loggade demonstrativt ut runt 15 igår för att visa vad du tycker om deadline-dagens uppesittarkväll - amatörernas afton.
Typ.
Inte så demonstrativt dock.
Är numera inte inloggad hela tiden utan loggar in när andan faller på ![]()
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Gösen skrev: mån 16 feb 2026, 14:10Typ.
Är numera inte inloggad hela tiden utan loggar in när andan faller på
Hittills har andan fallit på 4110 gånger.
Wittgenstein skrev: mån 16 feb 2026, 14:14Gösen skrev: mån 16 feb 2026, 14:10Typ.
Är numera inte inloggad hela tiden utan loggar in när andan faller påHittills har andan fallit på 4110 gånger.
En milstolpe vi ska uppmärksamma.

Sniper skrev: mån 16 feb 2026, 14:17Wittgenstein skrev: mån 16 feb 2026, 14:14Gösen skrev: mån 16 feb 2026, 14:10Typ.
Är numera inte inloggad hela tiden utan loggar in när andan faller påHittills har andan fallit på 4110 gånger.
En milstolpe vi ska uppmärksamma.
Jag utbringar en skål för Gösen härifrån ett snöigt St Anton, och utbringar ett 4110-faldigt hurra
oliver77
17 februari 2026, 11:10
Madhawk säger i sin podd att vi var på och försökte få hem Zackrisson men det gick tyvärr inte i lås.
Sniper skrev: tis 17 feb 2026, 11:24oliver77
Madhawk säger i sin podd att vi var på och försökte få hem Zackrisson men det gick tyvärr inte i lås.
Att Z slarvades bort känns ju nu med ”facit” i hand för jävla bittert. Som spelare hade han väl kanske inte dominerat, men som kapten och kulturbärare desto viktigare. Nåt vi saknar i år.
Klas skrev: tis 17 feb 2026, 13:09Sniper skrev: tis 17 feb 2026, 11:24oliver77
Madhawk säger i sin podd att vi var på och försökte få hem Zackrisson men det gick tyvärr inte i lås.Att Z slarvades bort känns ju nu med ”facit” i hand för jävla bittert. Som spelare hade han väl kanske inte dominerat, men som kapten och kulturbärare desto viktigare. Nåt vi saknar i år.
Frågan är ju då bara vem vi hade behövt avstå istället... Stevens? Kortsiktigt kanske det hade varit bättre, men långsiktigt kanske inte.