Damerna i sprintstafett
Damerna i hockey
Damerna i skidskyttestafett
Herrar och damer i masstart skidskytte
Damernas curling
Damerna i femmilen
Sandra Näslund
Skrällchans idag i damernas slalom, men det ska väl mycket till för att bli en medalj.
Herrarna åker ur ikväll mot USA i kvarten tror jag, men annars har de ju såklart chans på medalj.
Har svårt att se att man ska ta medalj i sprintstafetten på herrsidan, den form som de visat upp gör ju att hoppet är nära noll. Men skulle allt stämma och man klarar sig undan strul medan någon annan favorit strular så visst då kan det finnas möjlighet.
Har jag missat något?
Jag tror vi kommer ganska nära OS i Pyeongchang som är rekordet i medaljer med 18 st, vi har just nu 12 medaljer. Över 15 borde vi i alla fall få tycker jag.
Vi fick väl även 18 senast i Peking?
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Damerna i sprintstafett
Damerna i hockey
Damerna i skidskyttestafett
Herrar och damer i masstart skidskytte
Damernas curling
Damerna i femmilen
Sandra Näslund
Skrällchans idag i damernas slalom, men det ska väl mycket till för att bli en medalj.
Herrarna åker ur ikväll mot USA i kvarten tror jag, men annars har de ju såklart chans på medalj.
Har svårt att se att man ska ta medalj i sprintstafetten på herrsidan, den form som de visat upp gör ju att hoppet är nära noll. Men skulle allt stämma och man klarar sig undan strul medan någon annan favorit strular så visst då kan det finnas möjlighet.
Har jag missat något?
Jag tror vi kommer ganska nära OS i Pyeongchang som är rekordet i medaljer med 18 st, vi har just nu 12 medaljer. Över 15 borde vi i alla fall få tycker jag.
Vi fick väl även 18 senast i Peking?
Stämmer, jag blandade ihop Pyeongchang och Peking. Det är såklart Peking-OS som vi har rekordet på 18 medaljer ifrån.