Operation Behålla Gösen

Användarens profilbild
Wittgenstein

Re: Operation Behålla Gösen

Inlägg av Wittgenstein »

Gösen skrev: lör 28 feb 2026, 18:59

Förövrigt tycker jag hela den här tråden är rätt besvärande. Så fort jag hittar nycklarna till kommandobryggan så kommer jag radera den.

:grin: Nycklarna till kommandobryggan har nog Sniper svalt inbakade i en grillbiff...

Jag tycker för övrigt du får ta tråden som en hommage från en forumlegend till en annan. Och vad vore förresten ett LIF-forum utan lite kackel om föreningens nära förestående undergång. Dina glada (?) tillrop behövs som motvikt (även om jag själv sållar mig till dem som tror på en nära förestående död). Trevlig helg på dig Gösen!

Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Inlägg av Sniper »

Wittgenstein skrev: lör 28 feb 2026, 19:08

Förövrigt tycker jag hela den här tråden är rätt besvärande. Så fort jag hittar nycklarna till kommandobryggan så kommer jag radera den.

:grin: Nycklarna till kommandobryggan har nog Sniper svalt inbakade i en grillbiff...

Jag tycker för övrigt du får ta tråden som en hommage från en forumlegend till en annan. Och vad vore förresten ett LIF-forum utan lite kackel om föreningens nära förestående undergång. Dina glada (?) tillrop behövs som motvikt (även om jag själv sållar mig till dem som tror på en nära förestående död). Trevlig helg på dig Gösen!

Häromdagen funderade jag faktiskt på att stryka "Operation Behålla" i rubriken - som vi gjorde med Tjomme-tråden.

Skulle en tråd som bara lyder Gösen också vara besvärande? ;)

Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

Wittgenstein skrev: lör 28 feb 2026, 19:08

Tack detsamma :YMHUG:

-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer

Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

Sniper skrev: lör 28 feb 2026, 19:13

.

Skulle en tråd som bara lyder Gösen också vara besvärande? ;)

Nästan ännu värre. :mrgreen:

-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer