En sudden hemma. Finns ju ingen chans att vi grejar det nu. Med den fantommålvakten de har.
Tack o lov finns det en chans för vår fantommålvakt har återuppstått.
Blir ändå den ultimata avslutningen på nåt vis. Vinner vi fine. Förlorar vi så går det åtminstone snabbt. Som en ren avrättning.
Helt sjukt ändå att man satt här med puls i slutet.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Kändes som att vi trots bitvis extremt svagt spel och en match som är sämre än den senaste, ändå hade hockeygudarna på vår sida idag. Men det var bara ett sadistiskt skämt alltihopa så att man, sittandes med maxpuls ska bli pissad i ansiktet i slutet.
Word.
Det är en pågående mardröm.
Ett välregisserat slut på säsongen från helvetet.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Hade inte tänkt se matchen, men slog på ändå och såg från bråket och framåt. Men sudden klarar jag inte av, så jag går och lägger mig nu. Ta hand om er så hörs vi på andra sidan.
Har inte sett en minut, är jätteskönt faktiskt.
Förläng inte pinan, ryck plåstret och låt det vara över. Lämna in konkursansökan och asfaltera Tegera. Och sörj.
En sudden hemma. Finns ju ingen chans att vi grejar det nu. Med den fantommålvakten de har.
Blir ändå den ultimata avslutningen på nåt vis. Vinner vi fine. Förlorar vi så går det åtminstone snabbt. Som en ren avrättning.
Allt talar för en avrättning, frågan är hur plågsam vägen dit är. Två perioder innan huvudet huggs av är en jävla lång tid.
Allt talar för en avrättning, frågan är hur plågsam vägen dit är. Två perioder innan huvudet huggs av är en jävla lång tid.
Allt annat än ett överjävligt nervöst Leksand mot ett taggat och avslappnat HV vore ju en sensation.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Fast jag tänker lite att vi är redan ur och har en bra chans att förlänga säsongen. Det är bara ett mål som behövs. Fast då kan vi ju inte börja sudden som övriga perioder.
Hade det varit game 6 eller framförallt hame 7, så hade man ju dött redan.
Nu känns det lite mer ”Allt att vinna”. Det går bra det här.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Vi sätter oss ju återigen i skiten pga att vi inte kan göra mål och så har det ju varit två säsonger nu, inte speciellt troligt att vi göra nästa, gör man 4,5 mål på 100 skott så är det ju snudd på omöjligt att vinna ens en match.
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P