Den här har jag (plus en till authentic collection).
Och så två on field-kepsar också (mörkblå och brungul).
(men jag har ju alla lag - alla 30)

Den här har jag (plus en till authentic collection).
Och så två on field-kepsar också (mörkblå och brungul).
(men jag har ju alla lag - alla 30)

Signaturen "Gula havet" ser fram emot kvällen.

Repris på GuliGulan koko som en Gök?
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Leifby, Aftonbladets målservice:
Göken och Elanga har en boll att jobba med, men den sprattlar runt som en gös och rinner till slut ner till den polska målvakten. Inte många arrangerade svenska anfall så här långt. Kvarten in.
Sniper skrev: Igår, 21:03Leifby, Aftonbladets målservice:
Göken och Elanga har en boll att jobba med, men den sprattlar runt som en gös och rinner till slut ner till den polska målvakten. Inte många arrangerade svenska anfall så här långt. Kvarten in.
Men nu gjorde Loranga mål på CMBs Batman
.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Gösen skrev: Igår, 21:07Sniper skrev: Igår, 21:03Leifby, Aftonbladets målservice:
Men nu gjorde Loranga mål på CMBs Batman
.
Tänk om vi vinner. Då byter jag till Sverigefärjan!
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Att segra är banalt.
Vi får ju även passa på att flagga för helgens genrep inför The Masters 9-12 april.
Genrep på TPC Antonio. Valero Texas open.
Åberg går ut i TV-boll med Fitzpatrick och Spieth 13:06 lokal tid vad det nu kan bli. 20:06 kanske på Skärtorsdagen. Övriga svenskar, Noren, Nyholm och Svensson.
Conan O'Brian dök upp från 1987 och kvitterade för Polen. Oväntat ändå.

Wooohooooo! Nu är Ravelli köng!
Att segra är banalt.
När 3-2 kom upp på målservicen hördes ETT måljubel i trevåningshuset: från en - brud.
Hörde rykten om att det var Schwarz, Ingesson och Thern som skötte det centrala mittfältet ikväll.
Mats_ume skrev: Igår, 22:47Hörde rykten om att det var Schwarz, Ingesson och Thern som skötte det centrala mittfältet ikväll.
Blir bra! Brolin får sköta grillen.
Att segra är banalt.