Laget 26/27
-
Wittgenstein
- Veckans raket
Re: Laget 26/27
Konsten att säga absolut ingenting på 13 minuter och 34 sekunder. Ibland saknar jag Tjomme.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Att segra är banalt.
-
SteveY
Wittgenstein skrev: Idag, 17:17Konsten att säga absolut ingenting på 13 minuter och 34 sekunder. Ibland saknar jag Tjomme.
Exitsamtalen är i alla fall klara, med undantag för en spelare som varit sjuk.
-
CMB
Tänk om Jesper hade haft denna tröja på sig, då hade jag fortfarande haft lite hopp om att den absolut viktigaste förändringen som behövs kan ske:

-
Gösen
CMB skrev: Idag, 18:09Tänk om Jesper hade haft denna tröja på sig, då hade jag fortfarande haft lite hopp om att den absolut viktigaste förändringen som behövs kan ske:
Jag kan tänka mig att Hedberg accepterat en relativt låg lön. Dels för att han antagligen är rätt torr bakom öronen men framförallt för att få chansen att leda ett SHL lag i allmänhet och Leksand I synnerhet. Men ändock är det 24+ månadslöner som i teorin i vart fall ska betalas ut. När han ledde Mora omnämndes han som succetränare. Ungefär som din Trujola just nu?
Med en bra centerlinje tror jag hans torpedhockey kommer funka bra i HA. Anfall är bästa försvar.
Ska man göra ett skifte så är det väl ett regelrätt byte med Bemström som känns mest realistiskt. Någon som ytterst få av oss har någon egentlig koll på vill jag påstå. Men. Det finns åtminstone en som har stenkoll på honom. Ollas.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
-
Stjärnan
Gösen skrev: Idag, 18:39CMB skrev: Idag, 18:09Tänk om Jesper hade haft denna tröja på sig, då hade jag fortfarande haft lite hopp om att den absolut viktigaste förändringen som behövs kan ske:
Jag kan tänka mig att Hedberg accepterat en relativt låg lön. Dels för att han antagligen är rätt torr bakom öronen men framförallt för att få chansen att leda ett SHL lag i allmänhet och Leksand I synnerhet. Men ändock är det 24+ månadslöner som i teorin i vart fall ska betalas ut. När han ledde Mora omnämndes han som succetränare. Ungefär som din Trujola just nu?
Med en bra centerlinje tror jag hans torpedhockey kommer funka bra i HA. Anfall är bästa försvar.
Ska man göra ett skifte så är det väl ett regelrätt byte med Bemström som känns mest realistiskt. Någon som ytterst få av oss har någon egentlig koll på vill jag påstå. Men. Det finns åtminstone en som har stenkoll på honom. Ollas.
Ja. I allsvenskan kan det funka, absolut. Men går vi upp så åker vi ur igen med Hedberg bakom spakarna.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
-
Gösen
Stjärnan skrev: Idag, 20:52Gösen skrev: Idag, 18:39CMB skrev: Idag, 18:09Tänk om Jesper hade haft denna tröja på sig, då hade jag fortfarande haft lite hopp om att den absolut viktigaste förändringen som behövs kan ske:
Ja. I allsvenskan kan det funka, absolut. Men går vi upp så åker vi ur igen med Hedberg bakom spakarna.
Med 69-79 miljoner ökad budget kan vi göra avkall på 799 tusen i minskade sign-off bonusar. Just nu utgör det kostnaden för vår tredjecenter.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer