Mycket bra! Når de goda nyheterna till rätt sida Gullmarsplan tro? Eller är det fortsatt tunga steg till Matdax i Högdalen?
Viktiga nyheter! Även bekräftat då att de med rykten om kontrakt verkligen hade kontrakt. Början till en stomme...
Jag tror förresten att Eljas kommer vara en topp två-center i HA och kommer göra det bra. Kommer vara en ordentlig poängskörd på honom, helt övertygad.
Mycket bra! Når de goda nyheterna till rätt sida Gullmarsplan tro? Eller är det fortsatt tunga steg till Matdax i Högdalen?
Viktiga nyheter! Även bekräftat då att de med rykten om kontrakt verkligen hade kontrakt. Början till en stomme...
Jag tror förresten att Eljas kommer vara en topp två-center i HA och kommer göra det bra. Kommer vara en ordentlig poängskörd på honom, helt övertygad.
Bara att instämma. Fortsätter Eljas utvecklingen så kan han bli en attraktion i HA. Samt kulturbärare. Viktig pusselbit, bra besked.
Gidlöf skulle väga så tungt nu.. Samtidigt som det är i princip en förutsättning för att bygga TRO på det (både för fans och spelare som står och väger) så är det en fantastisk möjlighet för honom. Garanterad första-spade som han är redo för, och en chans att bli odödlig. Lös ”detaljerna”!
Rocky - lika bra som Kellermans tecknade serie
Altörn - lämnat mig kall i sina framträdanden
Eljas - tagit steg varje säsong
Lissel - visade i Vimmerby att han håller för HA
Crookes - snidare som behöver bli starkare, snabbare
Rocky - lika bra som Kellermans tecknade serie
Altörn - lämnat mig kall i sina framträdanden
Eljas - tagit steg varje säsong
Lissel - visade i Vimmerby att han håller för HA
Crookes - snidare som behöver bli starkare, snabbare
Rocky har man ju helt orimliga förväntningar på, herregud vilken spelare det kan bli. Övriga tre får prel anses helt ok utfyllnad. Men rätt typ av spelare att fylla ut med.. Bra storlek på dem, Zaki kan explodera.
Intressant fråga, hur bra kan Eljas bli? Hur många poäng kan vi förvänta oss i HA?
Intressant fråga, hur bra kan Eljas bli? Hur många poäng kan vi förvänta oss i HA?