Jag har säkert redan berättat den här sekvensen men frågan är om Zackrisson syns eller redan har setts i Tegera. Det är en möjlig värvning. En bra värvning och en prioriterad värvning.
- Nej, det har du inte. Mer sånt. Både från Star restaurang och Hemköp.
- Behovet av ledartyper i laget är skriande. PZ må vara 39, men det vore ingen trött värvning. Snarare vitaliserande.
Jag har säkert redan berättat den här sekvensen men frågan är om Zackrisson syns eller redan har setts i Tegera. Det är en möjlig värvning. En bra värvning och en prioriterad värvning.
- Nej, det har du inte. Mer sånt. Både från Star restaurang och Hemköp.
- Behovet av ledartyper i laget är skriande. PZ må vara 39, men det vore ingen trött värvning. Snarare vitaliserande.
Under säsongen levererade Hawel på en jämn och hög nivå, vilket till slut resulterade i 49 poäng på 57 matcher, siffror som inte bara placerar honom i toppskiktet i laget utan också gör honom till en av de mer produktiva spelarna i serien. Trots den starka produktionen har han spelat till en förhållandevis låg lön, där uppgifter pekar på att han haft en nettolön på omkring 40 000 euro för hela säsongen, skriver Barometern.
Malte Setkov, 27 årig back på 2m och 100kg var med Rødovre Mighty Bulls och blev danska mästare den gångna säsongen. Gjorde 25p på 51 matcher i AIK senast han var på svensk mark.
Malte Setkov, 27 årig back på 2m och 100kg var med Rødovre Mighty Bulls och blev danska mästare den gångna säsongen. Gjorde 25p på 51 matcher i AIK senast han var på svensk mark.
Släpp nostalgin…. Det är inte vad vi behöver längre.
Tack, den här tråden spårar ur helt i min mening. Nu när vi har chansen att bygga om så ska vi väl ta den?
Men jag minns också från förra sejouren i HA, gamla Leksingar samt J20 spelare is the shit, alla juniorer som kommer upp och gör 5 poäng på 52 matcher ska höjas till skyarna.
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
Släpp nostalgin…. Det är inte vad vi behöver längre.
Exakt! Har folket glömt att det är nostalgivärvningar som gjorde att vi åkte ur? Max, Cehlarik etcl... Kanske är att hårddra det lite... Men ni hajjar...
De är ju nu vi måste sätta en ny standard och bygga en ny ryggrad.