Sniper skrev: lör 11 apr 2026, 15:56
- Vilka ska vi inspireras av nu då, om Mjällby åker ur i år?
- Bra jobbat, Arsenal. Stryk hemma mot Jason Bournemouth.
Inte Bajen i alla fall. Kanske IFK Norrköping?
Sniper skrev: lör 11 apr 2026, 15:56
- Vilka ska vi inspireras av nu då, om Mjällby åker ur i år?
- Bra jobbat, Arsenal. Stryk hemma mot Jason Bournemouth.
Inte Bajen i alla fall. Kanske IFK Norrköping?
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Att segra är banalt.
Nej, de är ju en välmående guldkandidat, som inte behöver bekymra sig om att vara bäst på det som är gratis.
Golfen då.
Nä.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Hur jag föreställer mig Sniper med cubs just nu
Själv får man vakna upp varje morgon lite tidigare för att få se detta live, klagar absolut inte
5-0 Pittsburgh efter en grand slam och en vanlig homer.
Mitt favoritinlägg i den här tråden.
Att segra är banalt.
Hoppsan.
* * *
RBC Heritage.
South Carolina
Åberg tvåa efter torsdagens spel på -8.
Ett slag efter Fitzpatrick.
Går som vanligt i en TV boll med Thomas.
Slår ut om knappt två timmar.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Gösen skrev: Igår, 17:47RBC Heritage.
South CarolinaÅberg tvåa efter torsdagens spel på -8.
Ett slag efter Fitzpatrick.Går som vanligt i en TV boll med Thomas.
Slår ut om knappt två timmar.
Och jag som trodde att det var en golfboll som de spelade med. Hur ser en TV-boll ut?
Bumlingen skrev: Igår, 18:13Gösen skrev: Igår, 17:47RBC Heritage.
South CarolinaÅberg tvåa efter torsdagens spel på -8.
Ett slag efter Fitzpatrick.Går som vanligt i en TV boll med Thomas.
Slår ut om knappt två timmar.Och jag som trodde att det var en golfboll som de spelade med. Hur ser en TV-boll ut?
Det börjar likna något - först två storsegrar i Philadelphia, och nu denna start mot Mets:
P.S. Förvånar mig att Sisu inte pratat om Padres under senaste tidens hysteriska form. Ödmjukheten förbjuder honom? D.S.
* * *
Fick vara glad i tio minuter ![]()
* * *
Glad igen (omgående):
Sniper skrev: Igår, 20:43Det börjar likna något - först två storsegrar i Philadelphia, och nu denna start mot Mets:
P.S. Förvånar mig att Sisu inte pratat om Padres under senaste tidens hysteriska form. Ödmjukheten förbjuder honom? D.S.
Mexican sisu?
I år är året då jag återigen ska försöka se alla Lumberjacks matcher.
I år med import-tränare Lew Kent som ska utbilda generationsskifftande Leksand.
"Som spelare var han professionell inom Cleveland Indians organisationen 1986–1988. Med erfarenhet från både spel på proffsnivå och ledarskap på högsta collegnivå ser vi fram emot att få ta del av Lews kunskap, energi och passion för baseboll här i Leksand."
Gösen skrev: Igår, 20:53Sniper skrev: Igår, 20:43Det börjar likna något - först två storsegrar i Philadelphia, och nu denna start mot Mets:
Mexican sisu?
I år är året då jag återigen ska försöka se alla Lumberjacks matcher.
I år med import-tränare Lew Kent som ska utbilda generationsskifftande Leksand.
"Som spelare var han professionell inom Cleveland Indians organisationen 1986–1988. Med erfarenhet från både spel på proffsnivå och ledarskap på högsta collegnivå ser vi fram emot att få ta del av Lews kunskap, energi och passion för baseboll här i Leksand."

Lew Kent?
Att segra är banalt.