Jag har för mig att Kolan nämnt i någon podd att många äldre spelare väljer att signera sent för att få en ledig sommar. Möjligt att man då är, så att säga, muntligen överens.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Att segra är banalt.
Sniper är otålig och har "mörka stunder". Då kan ni ju ana hur er favoritraket har det när Mathörnan och Brännbollsgolftråden trender och fansen ropar efter blåvita tröjor. Man vill bara gå och dra något gammalt över sig.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Att segra är banalt.
Jag hoppas att Stevens blir kvar. Han har bevisat sig behärska HA och blev nog lite bättre mot slutet av säsongen också. Ett år i HA vore bra. SHL lär väl inte direkt kriga om honom heller..?
Max, självklart vore det bra om han stannar, för billigare peng då han spelade långt under sitt lönekuvert förra säsongen.
Men håller med, vi behöver få in något bra denna veckan för att spänna lite muskler.
"When you’re going through hell, keep going"
W. Churchill
Är väl väldigt märkligt att inte Veronneau avtackats ännu? Det är ju verkligen en grej som gör att man får upp hoppet.
Ljungman ryktas ha förlängt med AIK och rykten gör gällande att Fitzgerald är på g in där med.
Ska Leksand ha två toppcentrar luktar det mer och mer att man får leta på andra sidan pölen eller lite längre ner i tyska/finska ligan.
Vesel, Sam Vigneault, eller någon annan av Kalmars transatlanter kanske kan vara på tapeten?
Fortfarande ingen som återgett vilken duo Leksand var sugna på att sno från ”rivalen”?
Jag hoppas på att Max stannar, men det är ett önsketänkande från mig! Att det dröjer för honom, Caito och Stevens är väl fråga om sign-off avtalen? Kanske Stevens skulle stanna om han blir billig, men absolut ingen förlängning med Caito!
Han var brilljant en höst för typ 9 (?) år sedan. Sprakade som ett tomtebloss, men likt nämda bloss brann han snabbt och intensivt, och kommer aldrig gnistra och skimra på samma sätt igen.
Där och då svor man ve och förbannelse över att han spelade i fel färger, men det är historia nu.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.