Kim känns zzzzzz. Ännu en snäll 80kg-back, som inte ens i finska ligan presterar imponerande siffror. -14. Inte bättre än våra juniorer. Precis den typen av meningslösa breddspelare man inte vill se värvas. Nej tack.
Vi har fått bekräftat att Carnbro är kvar på kontoret.
Kim Johansson känns som en tvättäkta Carnbro-spelare. Säkert en massa underliggande statistik som dom går på, för vad skulle det annars vara med Johansson som kittlar?
Lillördag imorgon, låt oss få en karamell käre fader vår
Ja, jag vet inte. MP:s kommentar känns lite oseriös. Antingen har de på fötterna - han och Madhawk - och då kör de ut det direkt (eftersom de vill vara först). Eller så fattas något för att de ska vara säkra. Och det som fattas kanske inte alls trillar in idag eller ens i morgon. Men OM det händer något tror jag på regelrätt värvning. Förlängningar brukar klubben själv vara först med.
Intressanta spelare från HA/SHL vi borde vara intresserade av:
Teemu Lepaus
Liam Hawel
Martin Johnsen
Hampus Plato
Arvid Degerstedt
Jacob Olofsson
Tyler Kelleher
Getty Fitzgerald
Simon Åkerström
Daniel Norbe
Edvin Hammarlund
Alexander Anderberg
Patrik Zackrisson
Daniel Ljungman
Måns Carlsson
Lucas Lagerberg
Elias Rosén
Tyler Vesel
Hampus Eriksson
Marcus Limpar Lantz
Emil Alba
Matt Fonteyne
Matthew Struthers
Säkert missat några.
Senast redigerad av Lampa den ons 22 apr 2026, 11:39, redigerad totalt 2 gånger.
Intressanta forwards från HA/SHL vi borde vara intresserade av:
Teemu Lepaus
Liam Hawel
Martin Johnsen
Hampus Plato
Arvid Degerstedt
Jacob Olofsson
Tyler Kelleher
Getty Fitzgerald
Simon Åkerström
Daniel Norbe
Edvin Hammarlund
Alexander Anderberg
Patrik Zackrisson
Daniel Ljungman
Måns Carlsson
Lucas Lagerberg
Elias Rosén
Tyler Vesel
Hampus Eriksson
Marcus Limpar Lantz
Emil Alba
Matt Fonteyne
Matthew Struthers
Jag tror att han menade att det snart kommer ett nyförvärv. Mest för att det måste komma flera nyförvärv snart för Leksands del. Timglaset visar också på det - klockan klämtar.
"When you’re going through hell, keep going"
W. Churchill
Jag tror att han menade att det snart kommer ett nyförvärv. Mest för att det måste komma flera nyförvärv snart för Leksands del. Timglaset visar också på det - klockan klämtar.
Förhoppningsvis så kommer det ett nyförvärv idag eller något...