Då presenterar dom Martin Karlsson, Adam Andersson nästa vecka.
Mathias From lämnade precis sin klubb i Österrike, kanske kan platsa hos oss? Dom spelar jävligt offensiv och snabbt där borta, och han kan nog bli en poängkung i HA.
På sätt och viss gillar jag att många lämnar, vi var katastrof dåliga mot HV i en bäst av 7 serie. Koblar hade blivit bra i HA miljö, men frågan är redan denna säsong?
På sätt och viss gillar jag att många lämnar, vi var katastrof dåliga mot HV i en bäst av 7 serie. Koblar hade blivit bra i HA miljö, men frågan är redan denna säsong?
Var väl ganska väntat tbh
Väntat men ändå en besvikelse då Koblar hade kunnat spela i vår första femma. Jag tror både han och Kaderli hade kunnat få fin utveckling i framträdande roller i HA, men mer förhoppning än rimlighet kanske att de skulle stanna.
Var väl ganska väntat tbh
Väntat men ändå en besvikelse då Koblar hade kunnat spela i vår första femma. Jag tror både han och Kaderli hade kunnat få fin utveckling i framträdande roller i HA, men mer förhoppning än rimlighet kanske att de skulle stanna.
Så är det ju, menmen man fattar att dom vill spela på högre nivå.
Menar inte att ifrågasätta något av det du skriver utan undrar av genuint intresse.
Hur kan man se att någon har börjat följa Leksands IF på instagram?
LIF har 67 500 följare och vilken funktion finns som visar på om just Philip Granath nyligen börjat följa Leksand...?
Alltså, hur vet man att PG börjat nu och inte följt LIF i 5-10 år...?