Är det någon som läser i den här tråden längre?
Övrig sport
-
Wittgenstein
- Veckans raket
-
Gösen
Re: Övrig sport
Förutom du?
Jo. Några är vi alltid.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
-
Sniper
- Intendent
Morgonstund har gul i mund:
-
Sniper
- Intendent
Från 11 juni och en dryg månad framåt blir det phpBB-underhåll av den här tråden https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... v4-och-svt
Alla försök att runda detta - genom att starta någon specialtråd som under OS - kommer brutalt skjutas ner.
Wittgenstein ska inte ha lekstuga här.
-
Wittgenstein
- Veckans raket
Sniper skrev: tis 05 maj 2026, 10:34Från 11 juni och en dryg månad framåt blir det phpBB-underhåll av den här tråden https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... v4-och-svt
Alla försök att runda detta - genom att starta någon specialtråd som under OS - kommer brutalt skjutas ner.
Wittgenstein ska inte ha lekstuga här.
Läser du inte Pastis inlägg?
Pastis skrev: tis 05 maj 2026, 09:29Har idag uppdaterat forumet till senaste phpBB versionen, 3.3.16. Inga större synliga förändringar, mest ändringar "under motorhuven". Vi använder fortfarande version 3.3.15 av svenska översättningen eftersom 3.3.16 ännu inte är översatt. Men ska inte vara några problem för användare. Det mesta nya är i adminverktygen samt att användaren Wittgenstein under sommaren tilldelas ett sommarvikariat som intendent i Övrig sport-tråden.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Att segra är banalt.
-
Pastis
- Maskinchef
Wittgenstein skrev: tis 05 maj 2026, 11:33Sniper skrev: tis 05 maj 2026, 10:34Från 11 juni och en dryg månad framåt blir det phpBB-underhåll av den här tråden https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... v4-och-svt
Wittgenstein ska inte ha lekstuga här.Läser du inte Pastis inlägg?
Pastis skrev: tis 05 maj 2026, 09:29Har idag uppdaterat forumet till senaste phpBB versionen, 3.3.16. Inga större synliga förändringar, mest ändringar "under motorhuven". Vi använder fortfarande version 3.3.15 av svenska översättningen eftersom 3.3.16 ännu inte är översatt. Men ska inte vara några problem för användare. Det mesta nya är i adminverktygen samt att användaren Wittgenstein under sommaren tilldelas ett sommarvikariat som intendent i Övrig sport-tråden.
![]()

-
Sniper
- Intendent
-
Sniper
- Intendent
-
Sisu
Helt galet vilken form Cubs är i! Igår kväll hade man äran få se en match live på tv, Padres vs Giants. Giants arena (Oracle Park) är verkligen ett ställe man vill uppleva live, kolla in denna bild som exempel:
-
Wiborg
Sisu skrev: Idag, 08:36Helt galet vilken form Cubs är i! Igår kväll hade man äran få se en match live på tv, Padres vs Giants. Giants arena (Oracle Park) är verkligen ett ställe man vill uppleva live, kolla in denna bild som exempel:
Jag inbillar mig att det är i princip samma sak att titta på bilden som en livesändning. Ungefär lika spännande.
-
Sniper
- Intendent
Why, man?
Jada Whyman, 26, lämnar AIK.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... -karriaren
Poeten Louise Halvardsson har en intim relation med ån Assman i Tranemo kommun.
Hon trodde att hon var asexuell, men upptäckte att hon var åsexuell i stället.
https://www.expressen.se/nyheter/sverig ... ste-fanns/
-
Gösen
Wiborg skrev: Idag, 09:00Sisu skrev: Idag, 08:36Helt galet vilken form Cubs är i! Igår kväll hade man äran få se en match live på tv, Padres vs Giants. Giants arena (Oracle Park) är verkligen ett ställe man vill uppleva live, kolla in denna bild som exempel:
Jag inbillar mig att det är i princip samma sak att titta på bilden som en livesändning. Ungefär lika spännande.
Själv uppskattar jag ett parti Baseball.
I Leksand. Live. Och i solsken.
Spännande och underhållande.
Däremot känner jag ingenting för något utländskt lag. Vilket gäller alla sporter.
Så en TV-sänd baseballmatch går bort.
Precis som NHL, La liga, och allt annat .
Röda tråden är att jag behöver hålla på ett lag (lokalt) eller utövare (svensk) som jag känner anknytning till. Hålla på ett lag i en stad som jag inte bott i eller kanske inte ens besökt är ultrafrämmande för mig.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer