Några värvningar till J18 som ingen har märkt:
Simon Kihlman (F) från SSK U16
Oliver Sahlström (F) från Almtuna U18
Elliot Åhlström (D) från SSK U16
Fabian Englund Lövgren (D) från Borlänge U18
Några värvningar till J18 som ingen har märkt:
Simon Kihlman (F) från SSK U16
Oliver Sahlström (F) från Almtuna U18
Elliot Åhlström (D) från SSK U16
Fabian Englund Lövgren (D) från Borlänge U18
Sniper skrev: Igår, 22:37Sniper skrev: tis 24 mar 2026, 22:16Jag har tryckt in Fredrik Forsberg i laget. Han är leksing och gör det alltid bra i Hockeyallsvenskan. Men inte i SHL. Går Björklöven upp så kanske en övergång till Hockeyallsvenskan är rimlig (annars har han gällande kontrakt med Löven). Många degraderade lag kikar på spelare som är lite för dåliga för SHL, men gör avtryck i Hockeyallsvenskan. Därför så petar jag in Modos Tyler Kelleher och Brynäs Jack Kopacka i laget (båda med utgående kontrakt). Simon Åkerström öser in poäng från blålinjen i AIK och har utgående avtal.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... -2026-2027Lycka till.
Då: orealistisk namedropping.
Nu: allt är möjligt!
Jack Kopacka vore bra, men han ska väl hem till USA?
Tar gärna bröderna Stevens idag tack!
Om Ollas är smart så förlänger han med Nolan 1 år.
En back som är lite " under radarn " är Victor Sjöholm, spelade för TPS denna säsong, riktigt bra defensiv back.
TPS har 8 backar på kontrakt, så det finns nog en chans att han inte får förlängt. Skulle gärna vilja se honom hos oss, 178cm men vann SHL's liga för flest hits (117)
Blir nog inte allt för dyr heller.
Undrar om Caito blir kvar, inget SHL lag lär väl vara sugen på honom.
Ett nytt fenomen, blev lite för många forumtimmar och inlägg igår, så idag är jag ”Forum-bakis”. Eller kanske ”Silly-bakis” ![]()
Symtom: Lätt molande huvudvärk, näst intill okontaktbar och lättare svettningar.
SteveY skrev: För 21 minuter sedan.Ett nytt fenomen, blev lite för många forumtimmar och inlägg igår, så idag är jag ”Forum-bakis”. Eller kanske ”Silly-bakis”
Symtom: Lätt molande huvudvärk, näst intill okontaktbar och lättare svettningar.
Posta ett till.
SteveY