Silly season 26/27

Användarens profilbild
SteveY

Re: Silly season 26/27

Inlägg av SteveY »

Victor Sjöholm vore kanon! Får lite Antti Hulkkonen-vibbar.

Användarens profilbild
SteveY

Inlägg av SteveY »

Högfors skrev: Idag, 10:15

Vem var det som ville ha Victor Sjöholm? Som jag fattar det så verkar både hans bror och far börjat följa Leksand på Instagram.

Att en spelare själv i fråga börjat följa Lif på instagram, har vi lärt oss, behöver inte betyda något. Men att i princip hela familjen gör det måste väl ses som ett konkret rykte?!

yohnxd

Inlägg av yohnxd »

SteveY skrev: Idag, 10:59
Högfors skrev: Idag, 10:15

Vem var det som ville ha Victor Sjöholm? Som jag fattar det så verkar både hans bror och far börjat följa Leksand på Instagram.

Att en spelare själv i fråga börjat följa Lif på instagram, har vi lärt oss, behöver inte betyda något. Men att i princip hela familjen gör det måste väl ses som ett konkret rykte?!

Wait what? Jag blir säkert söndertrollad nu, aldrig att dom följer leksand på instagram

Edit: Det kan stämma.

Senast redigerad av yohnxd den fre 15 maj 2026, 12:23, redigerad totalt 1 gång.
Sisu

Inlägg av Sisu »

Var försiktig med lägga ut namn på forum, moderator får ta tag i detta. De är inte spelare och ledare aktuella för Leksand. Kan vara personer med skyddade uppgifter.

Sånt kan få forumet att gå under. Räcker gott med skriva familj. Tror ni inte på det så behöver ni inte tro på det :)

Trevlig helg från södra Sverige ⭐️

yohnxd

Inlägg av yohnxd »

Sisu skrev: Idag, 12:08

Var försiktig med lägga ut namn på forum, moderator får ta tag i detta. De är inte spelare och ledare aktuella för Leksand. Kan vara personer med skyddade uppgifter.

Sånt kan få forumet att gå under. Räcker gott med skriva familj. Tror ni inte på det så behöver ni inte tro på det :)

Trevlig helg från södra Sverige ⭐️

My bad!