Vilken spelare vill ni ska smällas upp på hemsidan?
Jag säger: Gerry Fitzgerald.
Stevens. Har bevisat att han kan vara dominant i HA. Borde vara väldigt revanschsugen. Ett års erfarenhet av föreningen och bygden. En center för första två kedjorna.
Eller tvärtom, billigare lösning för Leksand med. Den viktigaste pusselbiten för att det skulle funka i början av säsongen utan Fitzgerald är Zacke. Perfekt center ha som kan fylla en topp center roll tills Fitzgerald kommer in och dominerar zacke går sen in som 3e center.
Eller tvärtom, billigare lösning för Leksand med. Den viktigaste pusselbiten för att det skulle funka i början av säsongen utan Fitzgerald är Zacke. Perfekt center ha som kan fylla en topp center roll tills Fitzgerald kommer in och dominerar zacke går sen in som 3e center.
Missförstår jag någonting?
Den där Fitzpatrick vem det nu är, är ju enligt artikeln klar för AIK.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Enligt artikeln är han klar för Modo.
Artikeln är ett år gammal.
Jaha.
Vad är då problemet?
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Tycker du resonerar klokt, viktigt dock att lånen inte går in topp 6. Har varit alldeles för mycket återkallelse på ”säsongslånen” för att bygga offensiv spets på detta sätt. Gissningsvis spelat Kelleher i första och Lang i andra vilket gör att jag helst ser 4 spetspelare på kontrakt och två lån helst.
Exakt så. William Proos t.ex, går inte in på topp 6, skulle passa bra in i tredjelina.
Lucas Lagerberg däremot, är en back för topp 4, så där ser jag helst att vi tar över hans kontrakt, annars kommer Hv plocka hem honom inför kvalet våren 2027.
—-
Vad tycker ni för övrigt om Amil Krupic som ett komplement till vår unga backsida?
SSK - Läsarkommentar
I dag 12:35
Nu när fansen med hjälp av sponsorerna dragit in en rejält med feg till spelarbudgeten så räknar jag kallt med ett spetsnyförvärv! Vad är aktuellt för ssk? Kan stevens komma tillbaka eller lutar de åt Leksand där? Någon annan som är nära???
Profilbild för Andreas Hanson
Andreas Hanson
I dag 12:35
...och på samma sätt får kanske Hockeyallsvenskan i vissa fall vänta på SHL, eller Liiga. Fitzgerald har jag hört sneglar mot Finland också, och det vore inte konstigt om Nolan Stevens gör samma sak
SteveY Läsarkommentar
I dag 09:19
Blir William Proos kvar i LHC eller är det aktuellt med ny utlåning/bryta kontraktet?
Profilbild för Andreas Hanson
Andreas Hanson
I dag 09:19
Inget hört men det borde vara aktuellt med lån igen. Har svårt att se honom vara redo för SHL, han har ju inte presterat jämnt i HA ännu ens. Men man vet aldrig säkert med unga spelare, dock trångt i laget. Då måste han göra en supersommar.